امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور پای صندوق رای یکپارچگی کشور را تضمین می کند

سیاسی تاریخ انتشار: 21/03/29 بدون نظر   1415 بازدید

اندازه فونت    
حضور پای صندوق رای یکپارچگی کشور را تضمین می کند

حضور پای صندوق‌های رای، یکپارچگی کشور را تضمین می‌کند

 استاندار خوزستان با بیان اینکه ممکن است بر اثر تحریم‌ها و جنگ اقتصادی سخت اخیر، مردم دچار مشکلاتی شوند که از این بابت خودمان هم ناراحتیم و دست به هر کاری می‌زنیم تا مشکلات کمتر شود، گفت: از مردم خواهش می‌کنم به پای صندوق های رای بیایند و با حضور خود، یکپارچگی کشور را تضمین و نظام را تقویت کنند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (۹ فروردین) در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج)، اظهار کرد: جلسه مهمی امروز با حضور فرمانداران ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاها و ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه تبادل نظارتی صورت گرفت و تعدادی از فرمانداران، بخش نظارت شورای نگهبان و انتخابات شورا اظهارنظر کردند. رئیس ستاد انتخابات نیز آمار و ارقام ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا را اعلام کرد.

 وی افزود: تلاش شد که به همه تاکید شود، ما به دنبال برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، ایجاد رقابت، شور و شوق و با حفظ امنیت هستیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر پیروی از قانون، تصریح کرد: برای بررسی صلاحیت و روند اجرای انتخابات باید از قانون پیروی کرد. اگر نظری در ارتباط با رد و تایید افراد است، باید دقیقا متناسب با اسناد قانونی باشد.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد افرادی که در انتخابات نقش دارند، مانند فرمانداران، اعضای هیات‌های اجرایی، هیات‌های نظارت، نمایندگان فرمانداران، بازرسان و اعضای صندوق‌ها، به هیچ وجه حق تبلیغ به نفع یا علیه کسی نخواهند داشت. همچنین تصویب و تاکید شد که دستگاه‌های اداری به هیچ عنوان با استفاده از امکانات دولتی حق تبلیغ به نفع یا ضرر کسی نخواهند داشت و جرم محسوب خواهد شد و هم مسئولان انتخابات و هم دستگاه قضا برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به نقش فعالان سیاسی اجتماعی، گفت: تاکید شد که سعی کنیم، فعالان سیاسی اجتماعی و نهادهای مردمی را فعال کنیم تا مردم را تشویق کنند. انقلاب برای مردم است، خود مردم شهید و جانباز دادند و خون‌بهای انقلاب، از صدها هزار شهید و جانباز است که نتیجه آن استحکام نظامی است که خود به وجود آوردند. این مساله یکپارچگی ملی را می‌رساند. هر وقت مردم در صحنه حضور داشتند، طمع دشمن برطرف شده و هر وقت مردم در صحنه نباشند، دشمن ایجاد مشکل را برای کشور و مردم در سر می‌پروراند.

استاندار خوزستان ضمن درخواست از مردم برای شرکت در انتخابات، یادآور شد: ممکن است بر اثر تحریم ها و جنگ اقتصادی سخت اخیر، مردم دچار مشکلاتی شوند که از این بابت خودمان هم ناراحتیم و دست به هرکاری می‌زنیم تا مشکلات کمتر شود. امیدواریم شر و بلای تحریم‌ها و کرونا امسال از سر مردم کمتر شود. از مردم تقاضا می‌کنم که با خود قهر نکنند زیرا نظام از مردم است و کسی از فرزند خود قهر نمی‌کند. از مردم خواهش می‌کنم به پای صندوق های رای بیایند و با حضور خود، یکپارچگی کشور را تضمین و نظام را تقویت کنند. امیدواریم شاهد انتخابات پرشور باشیم.

 

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 37
  • 317,018
  • 1,261
  • ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه