امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳

حکایت نحوه جذب نیروهای ۸۹ روزه در دانشکده علوم پزشکی شوشتر

پزشکی تاریخ انتشار: 21/08/03 يک نظر   1229 بازدید

اندازه فونت    
حکایت نحوه جذب نیروهای ۸۹ روزه در دانشکده علوم پزشکی شوشتر

 

#بامدادخوزیان گزارش می دهد

حکایت نحوه جذب  نیروهای ۸۹ روزه در دانشکده علوم پزشکی شوشتر

آیا این نیروها هنوز در دانشکده علوم پزشکی شوشتر مشغول بکارند ؟!

اصولاً فلسفه جذب نیروهای ۸۹ روزه فقط کمک به کادر درمان در ایام کرونا بود آن هم با داشتن مدارک مرتبط بهداشتی نظیر : پرستاری،بهیاری،کمک بهیاری،فوریتهای پزشکی و با مجوز از وزارت بهداشت با تعداد مشخص بوده است !!

 اماشنیده ها حاکی از آنست که متاسفانه مجموعه دانشکده علوم پزشکی با سوء استفاده از مجوز مربوط و بدون رعایت سقف مجوز از نظر تعداد و تخصص لازم اقدام به جذب تعداد زیادی نیرو بصورت۸۹ روزه بویژه در بیمارستان خاتم الانبیا «ص» نموده که طبق شنیده ها اکثر آنها بصورت تحمیلی از سوی …. بوده و شوربختانه تر این افراد با مدارک غیر مرتبط نظیر :مدیریت ،   علوم سیاسی، ،کشاورزی،حسابداری،کامپیوتر،روانشناسی،مهندسی پزشکی،علوم اجتماعی،برق صنعتی،دیپلم،زیردیپلم و حتی پنجم ابتدایی جذب شده اند. و افراد استخدام شده با مدرک مرتبط تعداد کمتری را خود اختصاص داده اند !!

از طرف دیگر مطابق با مصوبات و بخشنامه های وزارت بهداشت و درمان وپس از گذراندن پیکهای کرونا در کشور و فروکش شدن تب کرونا و مشکلاتی که نیروهای۸۹ روزه در سراسر کشور برای دانشگاههای علوم پزشکی بوجود آوردند از طرف وزارت بهداشت به همه دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی ابلاغ شده است که در اسرع وقت با نیروهای مربوطه تسویه حساب نمایید و در این زمینه اکثر دانشگاهها فرآیند تسویه حساب را انجام دادند هرچند که این مسأله با حواشی همراه بود اما بخشنامه وزارتخانه مطبوع را اجرایی کردند.

 بنابراین سوالاتی که در پایان این نوشتار از مسوولان دانشکده علوم پزشکی مطرح می شود اینست؟! آیا صحت دارد دانشکده علوم پزشکی شوشتر پس از گذشت ماهها از نامه مذکور وزارت بهداشت با نیروی های ۸۹ روزه ای تسویه حساب ننموده است ؟! آیا صحت دارد روز بروز بر آمار نیروهای ۸۹ در این دانشکده افزوده می شود ویاخبر؟! آیاصحت دارد در اکثر مواقع برخی مسوولان دانشکده علوم پزشکی در جریان جذب نیروها قرار نداشته و از طرف برخی مسوولان خارج از دانشکده مستقیما و بدون هماهنگی نیرو به شرکتهای پیمانکاری معرفی می شود؟! آیا صحت دارد دانشکده علوم پزشکی از نظر نیرو به حد انفجار رسیده  و در پرداخت حقوق آنان این دانشکده ناتوان مانده است.؟! / بامدادخوزیان

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 69
  • 314,898
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه