امروز: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس شورای ترافیک شهرستان شوشتر: بااحداث خیابان های موازی بایدترافیک درخیابان های طالقانی و سادات مدیریت شود

ترافیک تاریخ انتشار: 21/10/17 بدون نظر   920 بازدید

اندازه فونت    
رییس شورای ترافیک شهرستان شوشتر: بااحداث خیابان های موازی بایدترافیک درخیابان های طالقانی و سادات مدیریت شود

رییس شورای ترافیک شوشتر: خیابان های آیت الله طالقانی و سادات جزمعابر شلوغ و پرترافیک هستند/ بااحداث خیابان های موازی بایدترافیک در آنها مدیریت شود

حسین پنبه دانه پور صبح روز شنبه ۲۴مهرماه ۱۴۰۰ و در جلسه شورای ترافیک گفت : خیابان هایی مانند آیت الله طالقانی و سادات جزء معابر شلوغ و پر ترافیک هستند که با توجه به موقعیت تاریخی و ارزش میراثی هم امکان تعریض ندارند. بنابراین ضمن اینکه پیگیر احداث خیابان های موازی هستیم، باید ترافیک در آن ها مدیریت شود.

وی افزود: یکی از راه های کاهش ترافیک در این معابر ایجاد پارکینگ است تا حجم خودروهای پارک شده در خیابان ها را کمتر کنیم که با توجه به اینکه زمین دولتی در این نقاط نیست، بایستی از بخش خصوصی برای این مهم دعوت کرد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان شوشتر بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اقدامات لازم برای پایش و کنترل ترافیکی هوشمند و تصویری در سطح شهر را سریع‌تر دنبال کرده و نسبت به اجرای مصوبات اقدام کنند تا نظم ترافیکی راحت‌تر و دقیق‌تر رصد شود.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در موضوع مدیریت ترافیک فرهنگسازی است و افزایش فرهنگ و رفتار ترافیکی صحیح منجر به بهبود ایمنی و روان سازی ترافیک و حمل و نقل در سطح شهر خواهد شد که باید مورد توجه جدی متولیان قرار گیرد.

 پنبه دانه پور گفت: با مشخص شدن پیمانکار احداث زیرگذر شهر شهید شرافت نیز به زودی کلنگ آغاز این پروژه که برای به نتیجه رسیدن آن پیگیری های بسیاری صورت گرفته، به زمین زده می شود./ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت: ۱۳:۲۸ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 42
  • 316,884
  • 1,259
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه