امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرانمایندگان مجلس در استان خوزستان صدای مردم شوشتروگتوندرا در قبال استخدامی های شرکت امام خمینی نمی شنوند و سکوت کرده اند؟

اجتماعی تاریخ انتشار: 22/01/27 بدون نظر   1765 بازدید

اندازه فونت    
چرانمایندگان مجلس در استان خوزستان صدای مردم شوشتروگتوندرا در قبال استخدامی های شرکت امام خمینی نمی شنوند و سکوت کرده اند؟

چرانمایندگان مجلس در استان خوزستان صدای مردم شوشتروگتوندرا در قبال استخدامی های شرکت امام خمینی نمی شنوند و سکوت کرده اند؟

چرا عبدعلی ناصری مدیر دولت روحانی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هنوز تغییر نکرده است؟

روزانه در شبکه های اجتماعی و رسانه های شهرستان شوشتر مطالب یا فال های صوتی توسط فعالین سیاسی و اصحاب رسانه منتشر می شود که نسبت به استخدامی های بدون آزمون و جذب فراخوان عمومی در شرکت امام خمینی و لوح سبز که زیر مجموعه شرکت توسعه نیشکر استان خوزستان اعتراض دارند

 اما تاکنون نه عبدعلی ناصری پاسخگوی مردم و رسانه ها بوده است نه عصاره نژاد مدیرعامل و نه نمایندگان مجلس در استان خوزستان و شوشتر – گتوندپاسخی شفاف به اینگونه استخدامی هایی که زاییده رانت انتخاباتی هستند داده اند!

بعداز جابجا شدن صادقی مدیرعامل موفق شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان که با چراغ سبز نمایندگان تغییر کرد فعلا مدیرعاملی بنام عبدعلی ناصری که مورد وثوق برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان است هنوز تغییر نکرده است

 شایدوی حسابی به برخی از نمایندگان مجلس در زمینه استخدام منسوبین به نمایندگان مجلس در استان خوزستان رسیده است که تاکنون نه از طرف نمایندگان مجلس بازخواست می شود نه قانونی استخدامی های بدون آزمون زمان مدیریت وی بویژه در شرکت امام خمینی و لوح سبز که داد مردم را در منطقه شوشتر و گتوند در آورده است مورد بررسی قرار گرفته است! استخدامی هایی که حتی برخی از آنان با نامه شخص عبدعلی ناصری صورت گرفته است

براین اساس سوالاتی که از نمایندگان مجلس استان خوزستان پرسیده می شود اینست ؟ دلیل کنار گذاشتن صادقی مدیرعامل موفق و گذشته شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی چه بوده است ؟ آیا وی با لابی برخی از نمایندگان مجلس در استان خوزستان جابجا شده بود؟ چراعبدعلی ناصری که یکی از مدیران دولت روحانی بوده است با وجود تغییر دولت هنوز جابجانشده است؟ چرا نمایندگان مجلس عملکرد آقای ناصری در این مدت را مورد بررسی قرار نمی دهند که آیا از دانشگاه چمران حقوق مزایا دریافت می کند یااز شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی؟ یا از هردو؟ چرا نمایندگان مجلس در استان حق ماموریت آقای ناصری را از ۶ ماه اول فروردین تا شهریور ۱۴۰۰ بررسی نمی کنند که چقدر دریافتی داشته است ؟ چرا نمایندگان مجلس بعنوان ناظر بر اجرای قانون استخدامی های دوران مدیرعاملی ناصری را در شرکت های توسعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی مورد بررسی قرار نمی دهند که در زمان وی چقدر نیرو به بدنه شرکت ها تزریق شده است ؟ چرا بررسی نمی کنند آیا نزدیکان هیات مدیره توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان در شرکت های زیر مجموعه نیشکر استان جذب و استخدام شده اند یاخیر ؟و فرزندان آقای ناصری چطور؟ چرا نمایندگان استان خوزستان صدای شهروندان شوشتر و گتوند و صدای فعالین سیاسی و اهالی رسانه را نمی شنوند که بررسی کنند در شرکت امام خمینی و لوح سبز چه می گذرد ؟ و چراهای از این دست ! آری این نیز بگذرد! ودوران وکالت شماهم به پایان می رسد و در آینده نزدیک برای گرفتن رای باید سمت مردم دست دراز کنید اما آن زمان مردم بررسی می کنند که  شما نمایندگان مجلس در دوران ناصری و عصاره نژاد،‌ نورمحمدی سکوت اختیار کردید !

سعیدبساک فعال رسانه در استان خوزستان

تاریخ انتشار خبر :پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 10
  • 317,285
  • 1,263
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه