امروز: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اینروزها عجب آشفته بازاری شده شوشتر

اخبار شوشتر تاریخ انتشار: 22/03/06 بدون نظر   1582 بازدید

اندازه فونت    
اینروزها عجب آشفته بازاری شده شوشتر

اینروزها عجب آشفته بازاری شده شوشتر

در آستانه نوروز ۱۴۰۱ شهرستان شوشتر به آشفته بازاری تبدیل شده است که نگو نپرس ! مطالب زیررا بخوانید فقط می شود گفت : عجب آشفته بازاری است این شوشتر!

سهراب گیلانی نماینده مردم دراین شهرستان دایم در سفرهای درون شهرستانی است از سرداران به جاده صاحب الزمان(عج) از جاده صاحب الزمان(عج) به شهرک شهید نورمحمدی(گلالک ) از شهرک نورمحمدی به شعیبیه از شعیبیه به به بلوار کشاورز و…. وی با باتیم همراهش در اوج امیکرون برای ضیافت شام و ناهار به سفر درون شهرستانی می رود. البته بتاز گی نیز مد شده است که روسای ادارات نیز با حاج سهراب روی یک سفره بنشینند! واقعا با این شرایط آدمی بی اختیار یاد این جمله می افتد:« عجب آشفته بازاری است این شوشتر»!

انتصاب کوثریان رییس هیأت نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم به فاصله دوسال بعداز انتخابات ۱۳۹۸ در شوشتر سروصدا زیادی بپاکرد این مسأله باواکنش رسانه ها و برخی کاربران شبکه های اجتماعی همراه بود باید دید واکنش شورای نگهبان کشور به این انتصاب قریب الوقوع چه بوده است آیا رییس هیأت نظارت بر انتخابات مجلس در آینده تغییر می کندیاخیر؟

شنیده ها حاکی از آنست که در چند روز گذشته شهردار شوشتر در محل کار خود و در آستانه سال نو حاضر نشده است حتی در شهرستان شوشتر و در آستانه سال جدید شایعه شده است شهردار استعفاء کرده است اما یکی از اعضای شورای شهر به خبرنگار بامدادخوزیان گفته است استعفاء صحت ندارد! البته شنیده ها حاکی از آنست اعضای کنونی شورای شهر شوشتر برای تغییر یکی از معاونت های شهرداری باهم دچار اختلاف نظر شده اند و در درون صحن شورای شهر برخی اعضای شورای شهر بر ماندن و برخی بر نماندن یکی از معاونت های شهرداری پافشاری می کنند!

بلاتکلیفی در انتصاب بخشدار مرکزی شوشتر از تابستان به عید نوروز ۱۴۰۱ نزدیک می شود درحالیکه حجت اله دهدشتی سرپرست فرمانداری شوشتر در ماههای گذشته گفته بود بزودی تکلیف صندلی مدیریت بخشدار مرکزی با منصوب شدن وی مشخص می شود هنوز که هنوز است بخشدار مرکزی شهرستان شوشتر بدون مدیریت مستقل اداره می شود و شهروندان بویژه شوراهای روستای بخش مرکزی و دهیاران رنگ بخشدار مرکزی پس از رفتن رضا استکی بخشدار وقت مرکزی را بخود ندیده اند!

شنیده ها حاکی از آنست که لابی تیم ها و افراد بانفوذ برای تعیین مدیریت دانشکده علوم پزشکی شوشتر در اهواز ادامه دارد بطوریکه عده ای بدنبال انتصاب یک مدیر غیر بومی به بدنه دانشکده علوم پزشکی شوشتر هستند اینکه غیربومی ها چرا باید در شوشتر وبر سمت کلیدی دانشکده علوم پزشکی شوشتر تکیه بزنند خود جای سوال دارد ! آیا شوشتر به محلی برای تربیت و تحویل مدیران غیربومی تبدیل شده است !

بااین اوصاف فقط باید گفت : عجب آشفته بازاری است این شوشتر ! نقطه سرسطر / بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر دوشنبه:۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت: ۹:۴۳ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 45
  • 316,942
  • 1,261
  • ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه