امروز: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

حادثه متروپل نمونه ای از تبعات روابط ناسالم وضعف نظارتی است

حوادث تاریخ انتشار: 22/06/04 بدون نظر   775 بازدید

اندازه فونت    
حادثه متروپل نمونه ای از تبعات روابط ناسالم وضعف نظارتی است

حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات روابط ناسالم و ضعف نظارتی است

استاندار خوزستان  با اشاره به عوامل ناشی در ریزش ساختمان متروپل گفت: متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابط ناسالمی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط  ناسالم و نبود نظارت‌ها است.

 صادق خلیلیان در حاشیه عیادت یکی از مصدومان حادثه متروپل در بیمارستان گلستان اهواز اظهار داشت: حادثه ریزش ساختمان متروپل ۳۷ مصدوم برجای گذاشت. اکثر مصدومان  این حادثه به صورت سرپایی یا در بیمارستان مراحل درمان را به اتمام رسانده و ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر  سه  مصدوم  آسیب دیده این حادثه در بیمارستان بستری هستند که یک مورد در  بیمارستان آبادان و ۲ مورد دیگر در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز بستری هستند.

استاندار خوزستان ادامه داد: خانم بستری در بیمارستان گلستان به علت جراحات ناشی از حادثه در حال درمان هستند که ضرورت داشت سرکشی از وی صورت گیرد و رسیدگی لازم انجام شود. خوشبختانه روند درمان خوب است اما برای بهبودی کامل نیازمند زمان هستند. طی این سرکشی با مصدوم و پدر وی گفتگو کردم و  روند درمانی به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: مصدوم دیگری در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است. براساس پیگیری‌های صورت گرفته نیاز به درمان و جراحی تکمیلی دارند و این موارد در حال انجام است.

صادق خلیلیان یادآور شد: امیدواریم حادثه متروپل درس عبرتی باشد تا ساختمان‌‎هایی که قرار است ساخته شود از نظر ضوابط فنی تحت نظر قرار گیرند و دیگر شاهد رقم خوردن چنین حوادثی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازد نباشیم.

وی بر برطرف کردن ضعف موجود در نظارت‌ بر ساخت و ساز‌ها تاکید کرد و گفت: ضعف نظارت و روابط ناسالمی پشت پرده ساخت و سازها  وجود داشته است.  متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابطی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌ها بوده است.

تاریخ انتشار خبر:شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت: ۲۱:۱۹ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 38
  • 316,079
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه