امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان در آستانه تغییر قرار دارد؟

کشت وصنعت تاریخ انتشار: 22/06/23 بدون نظر   1019 بازدید

اندازه فونت    
آیا مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان در آستانه تغییر قرار دارد؟

آیا مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان در آستانه تغییر قرار دارد؟

روز چهارشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۱ روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان در پیام‌رسان واتساپ و راس ساعت : ۱۸ عصراقدام به ایجاد چندین کانال واتساپی بالگو توسعه نیشکر  می نمایند که این حرکت آنهاتاحدودی غیر منتظره بنظر می رسد ! به راستی آیا خبری در توسعه نیشکر در راه است ؟ که روابط عمومی شرکت به ایجاد کانال های واتساپی در شبکه های اجتماعی دست زده است ؟

 البته گفته می شود در سال ۱۳۹۶ و در تاریخ توسعه نیشکر استان خوزستان زمانیکه نسیم صادقی مدیرعامل توسعه نیشکر استان خوزستان در روزهای پایانی مدیریتش بسر می برد عده ای نیز مثل روز یکم تیرماه ۱۴۰۱ کانال های در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده بودند واین مسأله در این شرکت دارای صبغه تاریخی است !

اما سوالی که در این نوشتار به ذهن خطور می کند اینست؟ آیاعبدعلی ناصری به مانند صادقی در روزهای پایانی مدیریت خود بسر می بردیاخیر؟

براساس مستندات موجودچند روز قبل از این اقدام روابط عمومی، عبدعلی ناصری مدیرعامل کنونی شرکت با پیامی یکی از اعضای هیات مدیره شرکت توسعه نیشکر را بالحنی خاص مخاطب قرار می دهد!

 بطوریکه این پیام ناصری در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و برخی از کارکنان توسعه نیشکر در شرکت های زیرمجموعه را بفکر فرو می برد که چه اتفاقاتی ممکن است در آینده در این شرکت رخ دهد؟ که مدیرعامل وقت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اینچنین یکی از اعضای هیات مدیره فعلی شرکت را مخاطب قرار داده است !

شنیده ها حاکی از آنست که عبدعلی ناصری مدیرعامل کنونی توسعه نیشکر استان که در دولت روحانی برصندلی مدیریت این شرکت تکیه زده است در آستانه برکناری قرار دارد! و برخی از سیاسیون استان خوزستان نیز دست ازحمایت از وی کشیده اند و حتی گفته می شود مدیران عامل بانک های صادرات و ملی نیز بهمراه وزیر اقتصاد بدنبال تغییر در مدیربت این شرکت هستند

گفته می شود یکی از اعضای هیات مدیره فعلی شرکت که اتفاقا غیر بومی است مخالف کنار رفتن ناصری از توسعه نیشکر استان خوزستان است! اینکه چرا وی مخالف رفتن ناصری است در آینده این مسأله برای مردم خوزستان روشن خواهد شد!

از جمله انتقاداتی که به مدیریت ناصری در توسعه نیشکر می شودمی توان به بکارگیری و انتصاب برخی از مدیران کم تجربه وضعیف در راس هرم مدیریتی شرکت های زیرمجموعه وهمچنین به استخدامی های بدون آزمون وجذب فراخوان عمومی در برخی شرکت ها از جمله :شرکت امام خمینی (ره) و لوح سبز و….. اشاره کرد هرچندبه لیست این استخدامی ها اسامی فرزندانش را نیز تحت عنوان استخدامی های فامیلی باید اضافه نمود

بااین اتفاقات و تحرکات چندروز گذشته بویژه در شبکه های اجتماعی باید منتظر خبرهایی در روزهای آینده پیرامون توسعه نیشکربودبه راستی آیا عبدعلی ناصری به پایان ماموریتش در شرکت توسعه نیشکر استان خوزستان نزدیک شده است؟باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقاتی در توسعه نیشکر استان خوزستان رخ می دهد /بامدادخوزیان

سعیدبساک فعال رسانه ای استان خوزستان

تاریخ انتشار خبر: پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت: ۹:۰۵ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 215
  • 316,632
  • 1,258
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه