امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر می رود یا می ماند ؟

بهداشتی درمانی تاریخ انتشار: 22/07/20 بدون نظر   711 بازدید

اندازه فونت    
رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر می رود یا می ماند ؟

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر می رود یا می ماند ؟

سرانجام طناب کشی سرمست شوشتری و سهراب گیلانی به کجا ختم می شود

شنیده ها حاکی از برکناری قریب الوقوع رییس کنونی دانشکده علوم پزشکی شوشتر و انتصاب یک مدیر غیربومی از یک قومیت غیرساکن در شوشتر دارد.

این خبر اگر صحت داشته باشد از یک سو باعث خوشحالی و از سوی دیگر ناراحتی و نگرانی مردم است. خوشحالی برای ایجاد تحول در حوزه بهداشت و درمان و نگرانی برای این که باز هم چرا به فرزندان این دیار توجه نشده و همچنان غیربومی ها و مدیران شهرهای همجوار بصورت طرح کادی بایستی صندلی های مدیریتی شهرستان شوشتر را پر نمایند.

تجربه سالیان گذشته در خصوص استفاده از افراد غیر بومی بعنوان مدیران ادارات این شهرستان نشان داده که اکثریت آنها کارنامه موفقی نداشته و بیشتر دنبال پر کردن رزومه خود و دیدن صندلی مدیریتی در شوشتر به مثابه سکوی پرتاب به استان یا شهر خود بوده اند.

حال که نوبت به تغییر در مدیریت دانشکده علوم پزشکی شوشتر رسیده است این سوال به ذهن هر شهروند دلسوزی متبادر می شود که به راستی نقش نماینده شوشتر و گتوند در انتخاب و انتصاب این مدیران غیر بومی چه بوده است؟

نماینده ای که مهمترین شعارش در هر دو دوره انتخابات مجلس، بومی گرایی در انتصابات بوده چرا و به چه علت با این نوع انتصابات غیربومی مخالفت نمی کند؟ یا به عبارت واضح تر چرا با این نوع انتصابات همراهی می کند؟

چرا با وجود افراد توانمند، ارزشی و مورد وثوق همه اقوام ساکن در شوشتر، نماینده شهرستان همچنان بر عدم تغییر در مدیریت دانشکده پافشاری می کند و در صورت لزوم تغییر از نیروهای خارج از شهرستان استفاده‌می شود؟

در هر صورت باید دید سرانجام طناب کشی سرمست شوشتری و سهراب گیلانی در مورد تغییر یا ابقای مدیریت دانشکده علوم پزشکی شوشتر به کجا ختم می شود/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت: ۱۹:۰۱ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 49
  • 317,088
  • 1,262
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه