امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول: اعتبار سالانه دانشگاه علوم پزشکی دزفول به۵ هزار میلیارد رسید

دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار: 23/01/11 بدون نظر   270 بازدید

اندازه فونت    
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول: اعتبار سالانه دانشگاه علوم پزشکی دزفول به۵ هزار میلیارد رسید

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول:اعتبار سالانه دانشگاه علوم پزشکی دزفول به ۵ هزار میلیارد ریال رسید

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: اعتبارات سالانه دانشگاه علوم پزشکی دزفول از حدود ۱۱۰ میلیارد ریال در سال‌های گذشته، اکنون به حدود ۵ هزار میلیارد ریال رسیده که نشان از تلاش و پیگیری مسوولان برای ارتقای خدمات دانشگاه است‌.

عبدالرحیم صائمی‌نیا روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه دزفول در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: بیمارستان یازهرا به عنوان بزرگترین طرح درمانی دزفول با قدرت در حال تکمیل است و سال آینده بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌های درمانی در این دانشگاه در راستای نقشه جامع سلامت اجرا می‌شوند و قرار است دزفول به قطب درمانی منطقه تبدیل شود.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهارکرد: پیگیری‌ها و اقدامات باعث شده دولت ۵۵۰ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی حوزه بهداشتی دزفول و توسعه بخش‌های مختلف اختصاص دهد.

وی افزود: ساخت پردیس، خوابگاه دانشجویی و تکمیل فازهای مختلف دانشکده پزشکی باعث شده دانشگاه این قابلیت را پیدا کند که از نسل یک به نسل سه ارتقا یابد.

صائمی نیا با بیان اینکه نسل سه دانشگاه می‌تواند کارآفرینی، تولید علم، پژوهش و ثروت کند، بیان کرد: مجمع خیرین سلامت دزفول وقتی می‌خواهد بیمارستان خیریه ای مانند امام حسن مجتبی(ع) را بسازد باید زیرنظر دانشگاهی شتاب دهنده باشد در واقع خیر نیازمند شتاب دهنده ای مانند دانشگاه نسل سه است تا بتواند گردشگری درمانی را توسعه دهد.

وی افزود: ۲ونیم میلیون نفر از خارج استان خوزستان از خدمات درمانی دزفول بهره مند می‌شوند در واقع دزفول به اندازه کشور کویت خدمات درمانی ارائه می‌کند.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه نقشه جامع دانشگاه تهیه شده و به شدت درحال حرکت رو به جلو است، گفت: سال آینده به تمام سخت افزارها دست می‌یابیم و جراحی قلب و بخش زنان و نازایی را نیز فعال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی دزفول به تمام خوزستان، جنوب لرستان و ایلام خدمات فرهنگی، درمانی، بهداشتی و امنیت ارائه می‌دهد و پیگیر شهرک سلامت است.

صائمی نیا خواستار کمک رسانه‌ها برای اطلاع رسانی خدمات گسترده دانشگاه علوم پزشکی دزفول شد ‌و بیان کرد: تغییر شکل بیماری‌ها، محیط، مهاجرت، کرونا و اکوسیستم، درمان را با چالش مواجه می‌کند و باعث می‌شود رضایتمندی به ۱۰۰ درصد نرسد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تمام توان به دنبال عبور از بحران‌ها است.

منبع: ایرنا

تاریخ انتشار خبر چهارشنبه: ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۲۰:۱۳ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 70
  • 314,899
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه