امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شوشتر : از حدود ۱۰ کمیته و کارگروه برای ارائه خدمات به گردشگران در نوروز ۱۴۰۲خبر داد

اجتماعی تاریخ انتشار: 23/01/14 بدون نظر   537 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار شوشتر : از حدود ۱۰ کمیته و کارگروه برای ارائه خدمات به گردشگران در نوروز ۱۴۰۲خبر داد

فرماندار شوشتر : از حدود ۱۰ کمیته و کارگروه برای ارائه خدمات به گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ ودر شهرستان شوشتر خبر داد

حجت الله دهدشتی فرماندار شهرستان شوشتر در جلسه ستاد خدمات سفر و در سالن اجتماعات فرمانداری شوشتر روز چهارشنبه ۲۱ دیماه ۱۴۰۱  اظهار داشت : : با استفاده از تجربیات گذشته حدود ۱۰ کمیته و کارگروه برای ارائه خدمات به گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ پیش بینی کردیم و در اولین جلسه نیز با دعوت از اقشار مختلف، بررسی وضعیت سال‌های قبل را انجام دادیم تا آسیب شناسی لازم صورت گیرد.

وی افزود: اعتقاد داریم ارائه خدمات سفر تنها مربوط به ایام نوروز نیست. زیست بوم و ظرفیت‌های موجود در شوشتر این شرایط را دارد که در تمام طول سال خدمات سفر را در نظر داشته باشیم و شاید بتوان دبیرخانه‌ای دائمی برای این منظور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اجرای همایش گردشگری در شوشتر می‌تواند نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، بیان کرد: برگزاری همایش‌های گردشگری در شوشتر با دعوت از نخبگان و افراد دارای تجربه در سطح کشور برای حضور در شهرستان می‌تواند در انتقال تجارب مفید موثر بوده و برای معرفی جاذبه‌های ما راهگشا باشد.

دهدشتی ابراز کرد: در جای جای شهرستان نقاط دارای جاذبه گردشگری داریم که باید آن‌ها را در برنامه ریزی‌ها مدنظر قرار دهیم. چهار شهر اقماری و روستاهای مختلف در هر سه بخش جذابیت‌های گردشگری دارند که باید علاوه بر شهر، برای آن‌ها هم برنامه داشته باشیم.

وی گفت: موضوع اسکان و پذیرش گردشگران را تنها به عنوان یک برداشت اقتصادی نگاه نکنیم بلکه علاوه بر آن باید برای جنبه فرهنگی صنعت توریسم هم برنامه‌های مفید را طراحی و اجرا کنیم. باید تبادل فرهنگ این مرز و بوم به تمام کشور صورت گیرد، البته سال گذشته به همکاران محترم شهرداری هم تاکید کردیم و انتظار داریم امسال بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

تاریخ انتشار خبر :شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۲۱:۳۷ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 196
  • 316,613
  • 1,258
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه