امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان؛جریان‌های انقلابی باید به صورت مستمر اطلاعات خودرابه روز کنند

دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار: 23/01/24 بدون نظر   724 بازدید

اندازه فونت    
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان؛جریان‌های انقلابی باید به صورت مستمر اطلاعات خودرابه روز کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان؛جریان‌های انقلابی باید به صورت مستمر اطلاعات خود را به روز کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: جریان‌های انقلابی باید به صورت مستمر اطلاعات خود را به روز کنند و آمادگی کافی برای مواجهه با فتنه‌ها و برنامه ریزی غلط دشمن داشته باشند.

عبدالرضا سیفی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در نشست با دانشجویان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سالن اجتماعات این دانشگاه گفت: بعد از ۸ سال که دولت قبل مدیریت کشور را به دست گرفته بود یک دولت مردمی به پشتوانه رای مردم و با هدایت و درایت مقام معظم رهبری در قالب انتخاباتی پرشور روی کار آمد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: رئیس جمهور مردمی و انقلابی بدنه دولت را از بهترین عناصر انقلاب تشکیل داده و برخلاف پیش بینی‌ها از گردنه مشکلات عبور کرد و تصمیمات سخت و مهمی را برای حل مشکلات کشور گرفت.

سیفی بیان‌کرد: دشمنان نیز با توجه به اینکه احساس کردند داریم قوی می‌شویم و منافع غرب به ویژه نظام استکباری را تهدید می‌کنیم به بهانه های مختلف تلاش کردند به انقلاب ضربه بزنند.

وی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب برنامه‌ها و روش‌های مختلفی را طراحی کرد تا براساس آن به انقلاب ضربه بزند به همین منظور از جنگ نظامی گرفته تا اقتصادی و فرهنگی برای برهم زدن نظم کشور استفاده کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: دشمن با تحریم و ترور دانشمندان تلاش کرد به ما ضربه بزند ولی به لطف خدا و درایت رهبری معظم انقلاب و استقامت مردم به نتیجه نرسید.

سیفی ادامه داد: در آخرین مرحله‌ ای که الان با آن روبرو هستیم وارد یک جنگ ترکیبی شده‌ایم که دشمن همزمان از روش های مختلف از جمله جنگ تبلیغاتی، ورود انواع سلاح به کشور، اغتشاش و جنگ خیابانی برای ناامنی و خطر در کشور استفاده می‌کند تا بتواند مسیر پیشرفت ایران را متوقف و به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

تاریخ انتشار خبر: سه شنبه: ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت: ۱۳:۳۶ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 179
  • 317,218
  • 1,263
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه