امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وقتی سهراب گیلانی بایک توییت می خواهد مشکل ارز و سکه در کشور را حل نماید!

سیاسی تاریخ انتشار: 23/01/27 بدون نظر   557 بازدید

اندازه فونت    
وقتی سهراب گیلانی بایک توییت می خواهد مشکل ارز و سکه در کشور را حل نماید!

وقتی سهراب گیلانی بایک توییت می خواهد مشکل ارز و سکه در کشور را حل نماید!

درحالیکه توییتر برای کابران فضای مجازی در ایران فیلتر بوده اما برخی نمایندگان مجلس که در حوزه انتخابیه خود در چندسال گذشته حرفی برای گفتن‌ نداشتند با ژستی حق به جانب ادای منتقدان و روشنفکران را درآورده و سعی دارند خود را به قولی با زدن یک توییت هم که شده در سطح تراز ملی نشان دهند زیرا می دانند دوران نمایندگی شان به خط پایان رسیده است !

ازجمله این نمایندگان مجلس می توان به سهراب گیلانی نماینده شوشتروگتوند اشاره نمود که در توییتی نوشته است:( تعیین نرخ ارز در دستان دولت است !عملیات روانی سهم ناچیزی در تعیین نرخ ارز دارد !دولت دست دلالان و توزیع کنندگان غیرمجاز را قطع کند!و با جدیت ثبات‌ را به بازار برگرداند!)

لذا در این نوشتار از آقای گیلانی که با توییت هوس تراز ملی شدن را در سر دارد باید پرسیده شود؟ از حوزه انتخابیه خبر دارید که در دانشکده علوم پزشکی شوشتر چه خبر است ؟ خبر دارید چه فرد یا افرادی اجازه نمی دهند مدیریت فعلی دانشکده علوم پزشکی شوشتر تغییر کند؟ دلیل عدم برخورد با تخلفات(از جمله استخدام های فله ای ) مدیران دانشکده علوم پزشکی شوشتر در سال‌های گذشته چه بوده است ؟ چه فرد یا افرادی در شوشتر تاکنون مانع تحقق این مساله شده اند؟ از اتاق اصناف اداره صمت بویژه در زمان رئیس اتاق اصناف سابق چه خبر؟ آیا بعنوان نماینده وناظر بر اجرای قانون بر امورات وی در گذشته نظارت داشته اید ؟ آیا صحت دارد بدنبال تغییر رئیس فعلی اداره صمت شوشتر هستید یاخیر؟! آیا رئیس فعلی اتاق اصناف شوشتر بعداز انتخابات اتاق اصناف با شما همسو شده است یاخیر؟! آیا صحت دارد یکی از کابران کامپیوتر در انتخابات مجلس یازدهم در حال حاضر در یکی از شرکت های منطقه سمت گرفته است ؟! دلیل عدم برخورد قانونی با مدیران شرکت امام خمینی(ره) و لوح سبز بدلیل استخدام های عیرقانونی و فله چه بوده است ؟ آیا شما از مدیران این شرکت حمایت می کنید ؟ و سوالات از این دست !

آقای گیلانی شما در حوزه انتخابیه شوشتروگتوند توان برطرف کردن مشکلات مردم را در یک فضای کوچک جغرافیای مثل شهرستان را ندارید می خواهید با یک توییت مشکل ارز و سکه را برطرف کنید / بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت: ۱۲:۰۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 17
  • 316,998
  • 1,261
  • ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه