امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک کشته و ۱۶ مصدوم در حوادث رانندگی گتوند خوزستان

حوادث تاریخ انتشار: 23/03/04 بدون نظر   249 بازدید

اندازه فونت    
یک کشته و ۱۶ مصدوم در حوادث رانندگی گتوند خوزستان

یک کشته و ۱۶ مصدوم در حوادث رانندگی گتوند خوزستان

 مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع ۱۰ فقره تصادف رانندگی در گتوند طی۲۴ ساعت گذشته یک نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم درپی داشت.

عارف شرهانی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان‌کرد: بر اثر وقوع یک حادثه رانندگی در منطقه عقیلی یک پسر نوجوان ۲۰ ساله از دوچرخه سقوط کرد و مصدوم شد، در حادثه‌ای دیگر بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید در شهرک پنجم پنج نفر مصدوم شدند که شامل سه دختر بچه هفت، چهار و شش ساله، یک مرد ۳۳ ساله و یک زن ۳۸ ساله هستند.

وی افزود: برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو در منطقه صالح شهر مجروحیت ۲ مرد ۳۳ و ۷۰ ساله را درپی داشت. همچنین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در منطقه کوله جاز ۲ نفر مرد ۷۰ و ۵۰ ساله مصدوم بر جای گذاشت و یک نفر زن ۷۰ ساله در صحنه فوت شد.

شرهانی به ۲ حادثه دیگر اشاره‌کرد و گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو به جدول در گتوند یک زن ۴۷ ساله دچار مصدومیت شد و همچنین طی حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محله بالای گتوند ۲ نفر نوجوان ۱۹ و ۱۳ ساله مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه‌داد: در حادثه‌ای دیگر بر اثر تصادف خودروی کامیون در حوالی کارخانه گچ گتوند ۲ نفر مرد ۴۱ و ۳۶ ساله مجروح شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید به جدول در منطقه جنت مکان یک مرد ۳۸ ساله مصدوم شد.

وی توضیح‌داد: تمامی مصدومان توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند؛ علت وقوع این حوادث شلوغی محورهای منتهی به مناطق گردشگری اعلام شده است و اورژانس گتوند به حالت آماده باش در آمده بود.

تاریخ انتشار خبر شنبه : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۷ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 208
  • 316,625
  • 1,258
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه