امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رای دادگاه انقلاب اهواز برای تبعید سنگین راهزنان مسلح جاده‌های خوزستان تایید شد

قضایی تاریخ انتشار: 23/04/07 بدون نظر   533 بازدید

اندازه فونت    
رای دادگاه انقلاب اهواز برای تبعید سنگین راهزنان مسلح جاده‌های خوزستان تایید شد

رای دادگاه انقلاب اهواز برای تبعید سنگین راهزنان مسلح جاده‌های خوزستان تایید شد

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز خوزستان در خصوص ۲ متهم پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تایید کرد.

به گزارش بامدادخوزیان به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: سال گذشته چند فقره سرقت در جاده‌ای اندیمشک به اهواز و مسیرهای اهواز به آبادان رخ داد که بلافاصله دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع صادر که عوامل آن دستگیر و بازداشت شدند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم و صدور کیفرخواست در دادسرای مرکز استان، شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز به اتهام این سارقان رسیدگی و رای را صادر کرد.

دهقانی ادامه داد: طبق رای صادره متهم ردیف اول این پرونده به اتهام مباشرت در محاربه از طریق راهزنی مسلحانه، به تحمل حبس در تبعید به مدت ۳۵ سال و متهم ردیف دوم نیز به تحمل ۱۵ سال و یک روز حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم شدند.

وی گفت: شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور پس از اعتراض وکلای متهمان، فرجام‌خواهی آنان را وارد ندانست و رای صادره را تایید کرد که این رای قابل اجرا است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، بیان کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.

خرداد ماه پارسال چند فقره سرقت در جاده‌های اندیمشک – اهواز و اهواز – آبادان رخ داد که بلافاصله دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع صادر و عوامل آن دستگیر و بازداشت شدند.

تاریخ انتشار خبر پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۲۳:۱۶ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 222
  • 317,261
  • 1,263
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه