امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قرارگاه امنیت غذایی شهرستان شوشتر بجای اطلاعیه دادن از شهروندان‌ روزه دار شوشتر عذرخواهی کند

کشاورزی تاریخ انتشار: 23/04/19 بدون نظر   331 بازدید

اندازه فونت    
قرارگاه امنیت غذایی شهرستان شوشتر بجای اطلاعیه دادن از شهروندان‌ روزه دار شوشتر عذرخواهی کند

قرارگاه امنیت غذایی شهرستان شوشتر بجای اطلاعیه دادن از شهروندان‌ روزه دار شوشتر عذرخواهی کند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر به مساله توزیع مرغ منجمد در شوشتر ورود کند

پس از منتشر شدن تصاویری از صف های طولانی مردم برای خرید منجمد در شوشتر از سوی رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی این مساله با واکنش قرارگاهی تحت عنوان “امنیت غذایی شهرستان شوشتر روبرو شده و این قرارگاه را مجبور به دادن اطلاعیه می کند

در بخش هایی از اطلاعیه قرارگاه به اصطلاح امنیت غذایی شهرستان شوشتر آمده است :

در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در هر روز ۵ تن مرغ (جمعاً ده تُن در ۲ روز) و در ۷ فروشگاه در نقاط مختلف شهر و با رعایت پراکنش مناسب توسط قرارگاه امنیت غذایی شهرستان، توزیع شده و لذا در یک محل خاص این اقدام صورت نگرفته است.”

“قرارگاه امنیت غذایی با محوریت جهاد کشاورزی با فروشگاه‌های مختلفی برای افزایش اماکن توزیع مرغ منجمد دولتی رایزنی کرده اما به علت سود پایین و غیر قابل محصول (به دلیل نرخ تعزیراتی)، این مسئله فراهم نشده و فروشگاه‌های توزیع کننده هم صرفاً برای رفاه حال همشهریان همکاری کرده و مرغ منجمد توزیع می‌کنند.”

بااین تفاسیر سوالاتی که در این نوشتار از قرارگاه امنیت غذایی شهرستان شوشتر باید پرسیده شود این است ؟ لطفا اسامی ۷ فروشگاهی که در نقاط مختلف شهر برای توزیع مرغ منجمد در نظر گرفته بودید را منتشر نمایید؟

آیا این قرار گاه که قانونا وظیفه نظارت بر توزیع محصولات کشاورزی را بر عهده دارد عملا به عدالت در توزیع معتقد بوده است یاخیر؟

در صورت به مخاطره افتادن امنیت جانی و سایر اتفافات ناخوشایند و حوادث احتمالی برای شهروندان روزه دار بدلیل خرید یک کیلو مرغ منجمد این قرارگاه چه پاسخی داشت که به شهروندان بدهد؟

وقتی در اطلاعیه این قرارگاه صراحتا آمده است که به علت سود پایین این مسأله با استقبال فروشگاه‌های مختلف روبرو نشده بود آیا حداقل این احتمال را نمی دادید که این مساله منجر به تجمع و صف های طولانی شهروندان برای خرید خواهد شد؟!

سخن پایانی اینکه : ضعف مدیریت در مساله توزیع مرغ منجمد در شوشتر به عینه قابل لمس بوده و قرارگاه امنیت غذایی شهرستان شوشتر باید بابت این اتفافات و قصوری که مرتکب شده است از شهروندان روزه دار شوشتر عذرخواهی کند و دادن اطلاعیه دردی را دوا نمی کند

از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر و سایر نهادهای نظارتی انتظار می رود ضمن ورود به این مساله با خاطیان برخورد کند تا دیگر شاهد اینهمه بی نظمی در توزیع محصولات کشاورزی و صف ممتد توزیع مرغ منجمد و سایر محصولات توزیعی در آینده در شهرستان شوشتر نباشیم / بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت: ۱۲:۲۹ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 13
  • 316,386
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه