امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح سوالاتی چند پیرامون تخلفات مالی و استخدامی در دانشکده علوم پزشکی شوشتر

اداری تاریخ انتشار: 23/05/12 بدون نظر   214 بازدید

اندازه فونت    
طرح سوالاتی چند پیرامون تخلفات مالی و استخدامی در دانشکده علوم پزشکی شوشتر

طرح سوالاتی چند پیرامون تخلفات مالی و استخدامی در دانشکده علوم پزشکی شوشتر

پس ازبازتاب گسترده بازداشت عده ای از کارکنان دانشکده علوم پزشکی بدلیل استخدام های غیرقانونی و فله ای در ماه‌های گذشته حالا با بازداشت سه تن دیگر از کارکنان بیمارستان خاتم الانبیا ( ص) شوشتر بدلیل تخلف مالی در روزهای گذشته یکبار دیگر دانشکده علوم پزشکی شوشتر در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته است

اخباری که نشان می دهد وضعیت علوم پزشکی شوشتر به مرز هشدار رسیده است زیرا در ماه‌های گذشته و اکنون با تخلفات استخدامی و تخلفات مالی روبرو شده است اما در کمال تعجب مدیریت این دانشکده تاکنون علیرغم فشار افکار عمومی تغییر نکرده است و عده ای حق به جانب بر روی صندلی این دانشکده لم داده اندو توسط برخی سیاسیون موسوم به طیف وابسته حمایت همه جانبه می شوند

 در هر صورت باتوجه به اتفاقات عجیب و غریب رخ داده و سریالی در دانشکده علوم پزشکی شوشتر (تخلفات مالی ، استخدام های فله ای) سوالاتی چند در این نوشتار مطرح می شود :

آیا مسئولین وقت بیمارستان خاتم الانبیا(ص)که حق امضای مالی داشته اند نظیر: رئیس وقتِ بیمارستان، مدیر داخلی و رئیس وقتِ امور مالی بیمارستان خاتم الانبیا (ص)و همچنین مسئول رسیدگی به اسناد مالی وقتِ بیمارستان خاتم الانبیا(ص) که دستور پرداخت و چک اسناد مذکور را صادر و امضاء کرده اند تاکنون به دادگاه احضار شده اندیاخیر؟!

 آیا مسئول امور پشتیبانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر هرساله و به موقع فرآیند برگزاری مناقصه البسه بیمارستان خاتم الانبیا(ص) را انجام داده است یاخیر ؟

اگر وی وظایف خود را بصورت قانونی انجام نداده‌ و مسئولین بیمارستان را بدون انجام فرایند مناقصه، مجبور به تهیه البسه به صورت فاکتوری نموده باشد آیا نباید با وی برخورد قانونی نمود؟

چرا برای فرد یا افرادیکه فاقد مدرک تحصیلی مرتبط بوده و شرایط احراز سمت کارپردازی را نداشته اندابلاغ کارپردازی صادر شده است؟

دلیل عملکرد ضعیف نهادهای نظارتی درون چارت سازمانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر با وجود تخلفات مالی و استخدامی (استخدام های غیرقانونی)چه بوده است ؟!

آیا نبایدبااین مدیران در درون چارت سازمانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر برخورد قانونی و قاطع شود؟

اینها سوالاتی است که دراین نوشتار پیرامون تخلفات مالی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شوشتر و استخدام های فله ای دانشکده علوم پزشکی شوشتر مطرح شده است و از نهادهای ذیصلاح و نظارتی انتظار می رود با مسوولانی که در دانشکده علوم پزشکی شوشتر تخلف کرده اند برخورد قاطع و قانونی نمایند / بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت: ۱۰:۵۹ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 39
  • 317,078
  • 1,262
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه