امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳

استفاده از دانش و اطلاعات روز، به کارگیری فناوری و سرعت بخشیدن به خدمات برای پاسخگویی به مطالبات مردمی

انتظامی تاریخ انتشار: 23/05/31 بدون نظر   441 بازدید

اندازه فونت    
استفاده از دانش و اطلاعات روز، به کارگیری فناوری و سرعت بخشیدن به خدمات برای پاسخگویی به مطالبات مردمی

استفاده از دانش و اطلاعات روز، به کارگیری فناوری و سرعت بخشیدن به خدمات برای پاسخگویی به مطالبات مردمی

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس تمام تلاش خود را بکار خواهد بست با استفاده از دانش و اطلاعات روز، به کارگیری فناوری و سرعت بخشیدن به خدمات، پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.

سردار “سید محمود میر فیضی” در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن آرزوی طول عمر و توفیق روز افزون برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) گفت: درود و سلام دارم به شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای اقتدار و خاصه ۲۳ هزار شهید استان خوزستان و شهدای جنگ تحمیلی و امنیت و همچنین عرض خیر مقدم دارم به همه جانبازان، پیشکسوتان مجموعه انتظامی استان و همچنین فرماندهان لشکری و کشوری، اعضای شورای تامین و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری که در این محفل حضور پیدا کردند.

وی ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا و کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که بعد از ۲۵ سال که از وطن خودم دور بودم توفیق حضور در استان خوزستان کربلای انقلاب اسلامی، که خاک مقدس آن با خون بهترین جوانان جمهوری اسلامی معطر شده، پیدا کردم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خدمت به مردم ولایتمدار و شهید پرور خوزستان را توفیق الهی دانست و گفت: از حسن نظر و اعتماد سردار فرمانده محترم کل انتظامی کشور که زمینه توفیق حضور بنده را فراهم کرد سپاسگزارم و به خاطر این نعمت الهی پیشانی خضوع خود را به زمین می‌گذارم.

وی ادامه داد: در حوزه امنیت برای اجرای فرمایشات حضرت آقا که ایشان بر بحث امنیت مردم پایه، پاسخگویی به مطالبات مردم و افزایش رضایتمندی آنان تاکید دارند، ما به عنوان پلیس در طراز انقلاب اسلامی تلاش‌خواهیم کرد با سه اصل :۱- استفاده از دانش و اطلاعات روز ۲- به کارگیری فناوری ۳-سرعت بخشیدن به خدمات برای پاسخگویی به مطالبات مردمی با کمک همه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه و به خصوص مردم عزیز، فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم.

سردار میر فیضی تصریح کرد : مجموعه انتظامی استان خوزستان استقبال می‌کند از تمامی پیشنهادات و نظرات مسئولان و بخصوص مردم عزیز ، نخبگان، بزرگان عشایر ،نمایندگان خبرگان رهبری، اصحاب رسانه و همچنین همکاران مجرب خودم نسبت به رفع معایب، تقویت نقاط قوت و افزایش همکاری و تعامل با دستگاه ها دست یابیم و بتوانیم با استفاده از خرد جمعی پاسخگوی مناسبی برای مطالبات مردم باشیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: بنده به سهم خودم از سردار صالحی در مسئولیت خطیری که داشتند تقدیر و تشکر می کنم و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون را از خداوند منان خواستارم. خدایا ما را لحظه ای به خود وا مگذار و چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

تاریخ انتشار خبر چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت: ۱۷:۱۳ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 75
  • 314,904
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه