امروز: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

محور آسیب دیده شعیبیه شوشتردر سیل ۹۸،بازسازی می شود

عمرانی تاریخ انتشار: 21/07/12 بدون نظر   251 بازدید

اندازه فونت    
محور آسیب دیده شعیبیه شوشتردر سیل ۹۸،بازسازی می شود

سیل ۹۸ در شعیبیه شوشتر

محور آسیب‌دیده “شعیبیه” شوشتر در سیل ۹۸، بازسازی می‌شود

 رئیس اداره نگهداری راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بازسازی و بهسازی ۳۴ کیلومتر از محور آسیب‌دیده ناشی از سیلاب ۹۸ در شعیبیه شوشتر خبر داد.

مرتضی بهداروندی اظهار کرد: در سیلاب سال ۱۳۹۸ خوزستان، ۵۰ کیلومتر از محورهای بخش شعیبیه شهرستان شوشتر به زیر آب رفت و تخریب شد.

وی افزود: از همان سال با بازدیدهای انجام‌شده توسط وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وضعیت این محور مانند سایر محورهای آسیب‌دیده از سیل مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت به بستن قراردادهایی برای بازسازی منتج شد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: تاکنون ۳۴ کیلومتر از این محور که با خرابی کامل همراه بود، بازسازی و بهسازی شده و ۱۶ کیلومتر باقیمانده نیز در سال جاری بهسازی خواهد شد.

بهداروندی افزود: حدود ۸۰ میلیارد تومان قرارداد با پیمانکاران در محورهای شعیبیه شوشتر به امضا رسیده است که در مقاطعی از این محور با مشکل مالی و تامین قیر مواجه هستیم.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و حل مشکل قیر، پیمانکاران با قدرت بیشتری اجرای پروژه بهسازی و بازسازی محور شعیبیه را ادامه خواهند داد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پایان گفت: در مقاطعی که اجرای بهسازی در محور به درستی انجام نشده  بود، پس از کنترل کیفیت توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دادن اخطار، پیمانکار ملزم به تخریب و بازسازی مجدد شد./ ایسنا

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 116
  • 321,606
  • 1,279
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه