امروز: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح سوال از مسئولین شهرستان شوشتر

اخبار شوشتر تاریخ انتشار: 21/02/06 بدون نظر   406 بازدید

اندازه فونت    
طرح سوال از مسئولین شهرستان شوشتر

 

  باتوجه به درخواست عمومی شهروندان وبه جهت تنویر افکار عمومی رسانه بامدادخوزیان با طرح سوال از مسئولین شهرستان شوشتر گزارش می دهد

۱.طرح سوال از نماینده شوشتروگتوند ؟

دلیل سفرهای درون شهرستانی نماینده شوشتروگتوند دراوج محدودیت کرونایی به شهرهای کوچکی نظیر : سماله ،ترکالکی،سرداران ،صالح شهر با هیات همراه چیست ؟

۲.طرح سوال از مدیریت شرکت امام خمینی ؟

 در زمان مدیریت آقای عصاره در این شرکت چه نفراتی  از پرسنل شرکت امام تحت عنوان نیروی خرید خدمت تبدیل وضعیت شده اند؟ آیا صحت دارد برخی پرسنل با سابقه کار بیش از چندین سال تاکنون تبدیل وضعیت نشده اند؟! و برخی از کارکنان براحتی و با سابقه کم این پروسه را طی نموده اند یاخیر؟!

۳.طرح سوال از رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر ؟

میزان ومبلغ پاداش و کارانه کرونا تخصیصی از وزارت بهداشت ودرمان به این دانشکده در سال ۹۸ و ۹۹ چندمیلیارد ریال بوده است ؟ و آیا این پاداش در این دو سال عادلانه بین پرسنل این دانشکده بویژه بین پرستاران و پزشکان که در خط مقدم کرونا قرار دارند تقسیم شده است یاخیر ؟ و سوال دیگر اینکه آیا سرپرست جدیدمعاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر با توجه به در نظر گرفتن مصوبه درون سازمانی وزارت بهداشت ودرمان شرایط و صلاحیت احراز این سمت را دارد یاخیر؟

۴.طرح سوال از شورای شهر و شهردار شوشتر؟

 دلیل عدم ارائه گزارش عملکرد سالیانه توسط شورای پنجم و شهرداری شوشتر چیست ؟! آیا شورای پنجم در آستانه سال ۱۴۰۰ بلاخره گزارش عملکرد سالیانه ای به شهروندان ارائه می دهد یاخیر ؟

رسانه بامدادخوزیان در صورت پاسخگویی مسئولین در این زمینه آماده درج پاسخ مدیران و مسئولین شهرستان در این زمینه است./ بامدادخوزیان

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 131
  • 319,450
  • 1,271
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه