امروز: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت امام جمعه شهر شرافت از جوانان ونخبگان برای ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهروروستا

انتخابات شورای شهر و روستا تاریخ انتشار: 21/03/10 بدون نظر   897 بازدید

اندازه فونت    
دعوت امام جمعه شهر شرافت از جوانان ونخبگان برای ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهروروستا

دعوت امام جمعه شهر شرافت از جوانان و فرهیختگان جهت ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهروروستا

حجت الاسلام و المسلمین مرعشی امام جمعه شهر شهید شرافت از نخبگان و واجدان شرایط ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهرو روستا ، برادرانه درخواست کرد تا از فرصت پیش رو استفاده کرده و خود را نامزد این رسالت بزرگ خدمت گذاری نموده و دیگران را برای ثبت نام تشویق کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی مرعشی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری بامدادخوزیان اظهار داشتند: حضور جوانان متخصص و با انگیزه می‌تواند بر بهبود نظام مدیریتی کشور مؤثر باشد، لذا از جوانان کاردان و متخصص و متعهد در حوزه شهری دعوت به عمل می‌آورم تا برای ثبت‌نام در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اقدام کنند.

 وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی افزودند: انتخابات ۲۸خرداد ماه ۱۴۰۰ یک جریان مهم برای مردم سالاری دینی است. تجلی رکن جمهوریت نظام در انتخابات است و ما امیدواریم که همه با هر سلیقه ای که دارند در انتخابات شرکت کنند و اهتمام خود را به نظام جمهوری اسلامی و بحث اهمیت سرنوشتی که در دست خود مردم است، نشان بدهند.

 فرمانده قرارگاه فرهنگی سپهبد شهید سلیمانی در شهر شرافت گفت :بی‌تردید حضور شما جوانان که صاحبانِ راستین انقلاب و سازندگانِ واقعی فردا هستید ، در کنارِ حمایت احزاب سیاسی و نهادهای مدنی، می‌تواند فرصتی برای تقویت نسل مدیران شهری و تزریق نیروی جوانی و قدرت تخصص به شورای شهر در سراسر کشور عزیزمان باشد که ماحَصل آن نیز چیزی نیست جز ارتقایِ کیفیتِ حکمرانی و افزایش رفاه شهروندان و در نهایت توسعۀ همه جانبه .

 امام جمعه شهر شرافت خاطرنشان کردند : بدون تردید هدف اصلی دشمنان ملت ایران و در راس آن‌ها آمریکای سلطه طلب از اعمال فشار همه جانبه به ملت ایران، دلسرد کردن ملت از پیمودن مسیر پرافتخار و غرورآفرینی است که چهار دهه با اقتدار پیموده شده و این مسیر چیزی جز حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نیست.

وی تصریح کرد: از همین رو، نهاد امامت جمعه و قرارگاه فرهنگی شهر شهید شرافت به تَبَع وظایف ذاتی و رسالتی که بر عهده دارد، از تمام نخبگان و جوانان و فرهیختگان شایسته این شهر دعوت مینماید ،در ثبت نام شورای اسلامی شهر مشارکت داشته باشند تا با حضوری پرشور در روز انتخابات شایسته ترین افراد را برای کسب جایگاه خطیرِ نمایندگی مردم در مناصب مدیریت شهری، برای تأمین منافع ملی و تضمین حقوق شهروندی و خدمت رسانی بهتر و در شأن مردم غیور شهر شهید شرافت انتخاب نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین مرعشی در پایان عنوان کردند :

بنابه فرموده مقام معظم رهبری «همه در انتخابات شرکت کنند ، پرشور شرکت کنند، آگاهانه شرکت کنند، فکرکنند، تحقیق کنند و آن کسی را که می خواهند انتخاب کنند.»همچنین ضمن اعلام حمایت از همه ثبت نام کنندگان با هر سلیقه و عنوانی در انتخابات شورای اسلامی شهر، فصل الخطاب پایانی در جریان انتخابات را قوانین انتخاباتی و احترام کامل به دستورات و تاییدات مراجع ذیربط می دانم و انشالله با حضور حداکثری و حماسی مردم ولایتمدار و عشایر غیور بختیاری در روز انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ شهر شهید شرافت به ثبت خواهد رسید.

 پیشرفت و آبادانی و توفیق خدمت گذاری در شهر شهید شرافت و روستاهای همجوار را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 16
  • 318,084
  • 1,270
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه