امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

محمد آقاجری بازرس کل استان خوزستان بخواند و پیگیری نماید

قضایی تاریخ انتشار: 22/06/24 بدون نظر   1677 بازدید

اندازه فونت    
محمد آقاجری بازرس کل استان خوزستان بخواند و پیگیری نماید

محمد آقاجری بازرس کل استان خوزستان بخواند و پیگیری نماید

امروز جمعه ۳ تیرماه ۱۴۰۱ و به مناسبت هفته قوه قضاییه شوشتر پذیرای یک مهمان ویژه است که قرار است در مقام الزمان (عج )شوشتر و در نماز جمعه شهرستان حضور یابد این شخصیت محمد آقاجری بازرس کل استان خوزستان است

 ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به وی و سایر مسوولان و کارکنان قوه قضاییه درسراسر استان خوزستان از وی می خواهیم که موارد زیر را بخواند و ضمن بررسی در صورت امکان پیگیری نماید:

چند سالی است که در شرکت امام خمینی( ره )و لوح سبز و دانشکده علوم پزشکی شوشتر افراد زیادی بدون آزمون و فراخوان جذب عمومی استخدام شده اند

محمد آقاجری بازرس کل استان خوزستان بررسی کند که تاکنون و از سال ۱۳۹۹ چند نفر غیرقانونی و علیرغم مصوبه شورای تامین شهرستان شوشتر در سال ۱۳۹۹ و همچنین مصوبه دوم شورای تامین در اردیبهشت ۱۴۰۱ در شرکت امام خمینی (ره) و لوح سبز جذب و استخدام شده اند؟

وی بررسی کندچند نفر از این افراد استخدام شده در شرکت امام خمینی (ره )و لوح سبز و دانشکده علوم پزشکی شوشتر نسبت سببی و نسبی با مسوولان شهرستان شوشتر دارند؟

 این مقام سازمان بازرسی استان خوزستان بررسی کند چه شرکت های پیمانکاری در دانشکده علوم پزشکی شوشتر در چندسال گذشته با تشریفات و ترک تشریفات برنده مناقصات شده اند و این شرکت هامتعلق به چه افرادی بوده است ؟

 وچرا در دانشکده علوم پزشکی برای برخی افراد که نیروی ۸۹ روزه هستند ابلاغ زده می شود؟ به راستی چه افرادی علاوه بر استخدام در دانشکده علوم پزشکی خواهران خود و حتی زنان خود را در این دانشکده استخدام نموده اند ؟

و بررسی نماید آیا برخی افراد مسوول در شرکت های پیمانکاری در این چندساله جذب دانشکده علوم پزشکی شوشتر نشده اند ؟ آیا آنها در دانشکده سمت نگرفته اند؟ و آیا این مسایل قانونی است ؟ آیا دانشکده علوم پزشکی شوشتر ارثیه فامیلی عده ای نورچشمی است یا یک دانشکده دولتی است که از بودجه دولت ارتزاق می کند؟

 آیا نماینده شورای نگهبان در شوشتر که در عرض ۲ سال پس از انتخابات مجلس ۹۸ و در یک پروسه دوساله معاونت مالی و پشتیبانی شرکت امام خمینی (ره )می شود این مساله قانونی بوده است ؟ به راستی اصل بیطرفی شورای نگهبان در این زمینه زیر سوال نمی رود ؟ اصل تعارض منافع در این زمینه چه می گوید؟!

 وی بررسی کند که در شوشتر و در چند سال گذشته چه افرادی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی اقدام به ساخت و ساخت و ویلاسازی نموده اند ؟

آقای محمد آقاجری بازرس کل استان خوزستان لطفاً بررسی کند تا مشخص شود چه افراد قدرتمندی پشت این جریانات و استخدامی های غیرقانونی قرار دارند که چندین سال است صدای مردم و رسانه ها در شوشتر به جایی نمی رسد؟ آیا حتما باید خدای نکرده حادثه ای تلخ در شوشتر به مانند آبادان رخ دهد که به این مسایل رسیدگی شود / بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت: ۱۰:۵۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 116
  • 317,823
  • 1,270
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه