امروز: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام محدودیت های جدید کرونایی در شوشتر / اجرایی شدن اپلیکیشن ماسک در همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی / مراسم تشییع و تدفین از ساعت ۵ تا ۸ صبح

کرونا تاریخ انتشار: 21/02/08 بدون نظر   220 بازدید

اندازه فونت    
اعلام محدودیت های جدید کرونایی در شوشتر / اجرایی شدن اپلیکیشن ماسک در همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی / مراسم تشییع و تدفین از ساعت ۵ تا ۸ صبح

 

فرماندار شوشتر گفت: با توجه به تصویب شورای تامین و با هدف به حداقل رساندن تجمعات جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسمات تدفین و تشییع در شهرستان از این به بعد و تا اطلاع ثانوی بین ساعات ۵ تا ۸ صبح مجاز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بامدادخوزیان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوشتر، مهندس حسین پنبه دانه پور صبح امروز در نشست شهرستانی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: طبق بررسی ها و نظرات متخصصان امر، پیک بعدی کرونا ویروس در راه است و با توجه به اخباری که در این روزها منتشر می شود، با افزایش مبتلایان در روزهای آتی مواجه خواهیم بود.

وی افزود: بنابراین باید تجمعات را به حداقل رسانده و پروتکل های بهداشتی را با جدیت بیشتری نسبت به گذشته رعایت کنیم. ظاهراً پیک جدید، افراد بین ۱۵ تا ۳۵ سال را بیش از سایرین درگیر می کند که نیاز است علاوه بر دیگر افراد جامعه و دارای بیماری زمینه ای، این رده سنی هم توجه بیشتری به رعایت موارد بهداشتی داشته باشند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شوشتر با تاکید بر اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی در ادارات بیان کرد: اپلیکیشن ماسک یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از ورود ویروس به محل کار دستگاه ها و ادارات است و باید این مسئله توسط همه اجرا شود. هر شخصی که توسط این برنامه آلوده به ویروس کرونا معرفی شود، نباید خدماتی دریافت کند.

مهندس پنبه دانه پور با تقدیر از اجرای مناسب طرح شهید سلیمانی در شوشتر گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان انصافاً تاکنون ستودنی بوده و من از همه دست اندرکاران این موضوع تشکر می کنم. اما به خاطر کم شدن آمار در هفته های اخیر متاسفانه شاهد کمرنگ شدن رعایت پروتکل ها بودیم.

وی اضافه کرد: تمام دستگاه ها و ادارات و مردم عزیز مجدداً باید با انگیزه ای بیش از پیش وارد عمل شده و با حساسیت بیشتری نسبت به مبارزه با ویروس اقدام کنیم. در حال حاضر در هفته یازدهم از اجرای طرح شهید سلیمانی هستیم و از امروز باید مجدانه تر پای کار بایستیم.

 

 

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 284
  • 320,211
  • 1,274
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه