امروز: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس ستادمقابله باکرونای شوشتر/ از فردا بجز گروه شغلی شماره یک هیچ صنفی حق فعالیت ندارد/ بابرگزار کنندگان مراسم عزاوعروسی برخورد می شود

کرونا تاریخ انتشار: 21/02/23 بدون نظر   900 بازدید

اندازه فونت    
رییس ستادمقابله باکرونای شوشتر/ از فردا بجز گروه شغلی شماره یک هیچ صنفی حق فعالیت ندارد/ بابرگزار کنندگان مراسم عزاوعروسی برخورد می شود

رییس ستادمقابله باکرونای شوشتر / ازفردا بجز گروه شغلی شماره یک هیچ صنفی حق فعالیت ندارد/ بابرگزار کنندگان مراسم جشن یا عزا برخورد می شود

 فرماندار شوشتر گفت: متاسفانه ویروس نوع جهش یافته یا انگلیسی کرونا که بسیار خطرناک و با سرعت سرایت و کشندگی بالایی است، وارد شهرستان شده و سلامت و جان همه ما را مورد تهدید قرار می دهد.

مهندس حسین پنبه دانه پور اظهار کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده ضمن اینکه از مردم عزیز خواهش می کنیم حداکثر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، برای حفظ سلامت جامعه از فردا چهارشنبه به غیر از گروه صنفی ۱، هیچ گروه شغلی دیگری نباید فعالیت کند. اداره صمت و اتاق اصناف باید روی این موضوع نظارت جدی داشته باشند.

وی اذعان داشت: با برگزار کنندگان مراسمات جشن یا عزا بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد. تجمعات در این روزها می تواند خطرناک ترین وضعیت را برای همه به وجود آورد.

وی افزود: این ویروس جهش یافته با هیچکس تعارف ندارد و به گفته پزشکان متخصص، ظرف سه روز می تواند بیمار را با مشکلات جدی مواجه کند، بنابراین برای حفظ سلامت و جان مردم، مجبور به ایجاد محدودیت های جدی در بازار و کاهش تجمعات هستیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شوشتر با اشاره به دیگر محدودیت های ایجاد شده بیان کرد: تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شوشتر مانند دیگر شهرهای خوزستان ممنوع است. تردد خودروهای با پلاک غیر بومی هم ممنوع و در صورت مشاهده ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شوند.

وی اضافه کرد: شرایط اصناف و کسبه عزیز را کاملا درک می کنیم و می دانیم. وضعیت اقتصادی کشور هم مشخص است، اما باید بپذیریم که هیچ مسئله ای بالاتر و مهم تر از سلامت جامعه نیست.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 48
  • 317,755
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه