امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳

آقای فرماندار معلومه در شهرستان شوشتر چه می گذرد؟!

صنعتی تاریخ انتشار: 21/08/03 بدون نظر   974 بازدید

اندازه فونت    
آقای فرماندار معلومه در شهرستان شوشتر چه می گذرد؟!

آقای فرماندار معلومه در شهرستان شوشتر چه می گذرد؟!

 درست ۵ مردادماه ۱۴۰۰ خبری از سوی برخی رسانه ها و روابط عمومی فرمانداری منتشر شد که در این خبر آمده بود: « فرماندار شوشتر در دیدار با مدیران عامل شرکت‌های کشت و صنعت کارون و امام (ره) به جهت رشد تولید در سال جاری و مشارکت موثر این مجموعه‌ها در انتخابات اخیر از آن‌ها قدردانی و همچنین برخی مشکلات شرکت‌ها را بررسی کرد.» البته در این مراسم لوح یادبودی نیز تقدیم مدیران عامل هردو شرکت گردید .اما در خبر اشاره ای به درصد رشد تولید و میزان ودرصد مشارکت در انتخابات توسط دوشرکت نامبرده نشده بود .

 این اتفاقات در حالی در شوشتر رخ داده است که پروژه پل بندقیر براساس شنیده ها توسط پیمانکار متوقف شده است بهتر نبود فرماندار بجای حرکات نمایشی و تقدیر از میزان رشد تولید ومیزان مشارکت در انتخابات نیم نگاهی به اتفاقات پل بندقیر بیندازد وپیگیر این مسأله شود؟!

البته برخی مسوولان منجمله فرماندار شوشتر شاید حالا استخدامی های بدون آزمون و جذب فراخوان عمومی در شرکت امام را فراموش کرده باشند.همان استخدامی های بحث برانگیزی که باعث اعتراض شهروندان شده بود یا شاید میزان مشارکت شرکت امام خمینی در انتخابات به استفاده از کابران انتخابات که همگی از این شرکت بودن مربوط باشد!!

 راستی آقای فرماندار خبر دارند که در شرکت لوح سبز جنوب شوشتر چه می گذرد آیا خبردارند که برخی استخدامی های این شرکت براساس شنیده ها از روستاهای بهبهان و قلعه تل و شهر اهواز هستند ؟ درحالیکه جوانان شوشتر ومناطق نزدیک به این شرکت اکثرا بیکارند ؟

راستی آقای فرماندار میزان رشد تولید در شرکت لوح سبزجنوب شوشتر و کاغذسازی رانیز بیان نمایند؟! وبیان کنند در این دوشرکت سهم جوانان بومی منطقه از استخدامی ها این دو شرکت به چند درصد رسیده است ؟! در پرشین کلر میزان استخدامی های شهروندان شوشتر و رشد تولید به چنددرصد رسیده است ؟!

آقای فرماندار در کشت وصنعت کارون بامدیران غیر بومی سهم جوانان بیکار شوشتر به چند درصد رسیده است ؟ حالا که میزان رشدتولید ومشارکت در انتخابات در این شرکت عالی بوده است سهم استخدامی ها ومیزان ودرصد آنرا نیز برای مردم بیان کنید ! میزان و سهم افراد نورچشمی و استخدام شده در شرکت امام خمینی رانیز اعلام کنید ؟!

راستی در مورد تبدیل وضعیت پرسنل شرکت امام خمینی «ره»در زمان مدیریت آقای عصاره میزان و درصد را لطفاً اعلام نمایید؟!

آقای فرماندار معلومه در شهرستان شوشتر چه می گذرد ؟! راستی آقای فرماندار صحت دارد برخی افراد نورچشمی در شهرستان خارج از نوبت واکسن کرونا دریافت نموده اند یاخیر؟! الحمدالله ما که بقول معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتربلحاظ واکسیناسیون از شرایط فعلی مملکت آمارمون بالاتررفته است !براستی آقای فرماندار در شهرستان شوشتر معلومه چه می گذرد ؟!/ بامدادخوزیان

 

سعیدبساک مدیرمسئول بامداد خوزیان

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 49
  • 314,878
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه