امروز: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس دستگاه قضا به اتفاقات دانشکده علوم پزشکی شوشتر ورود نماید

قضایی تاریخ انتشار: 21/08/03 بدون نظر   687 بازدید

اندازه فونت    
رییس دستگاه قضا به اتفاقات دانشکده علوم پزشکی شوشتر ورود نماید

رییس دستگاه قضا کشور به اتفاقات دانشکده علوم پزشکی شوشتر ورودنماید

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر پاسخگو باشد

از زمانیکه دانشکده علوم پزشکی شوشتر دارای ردیف و بودجه مستقلی از سوی وزارت بهداشت و درمان شده است بسیاری از عوامل قدرت در شوشتر با اعمال نفوذ در این دانشکده و انتخاب برخی مدیران باعملکرد ضعیف علاوه براستخدام های بحث برانگیز و نارضایتی و تبعیض بین شهروندان باعث دلخوری پرسنل از وضعیت نامطلوب مدیریت فعلی حاکم بر دانشکده نیز شده اند بطوریکه بسیاری از فعالین اجتماعی وافراد مطالبه گر همچنین برخی از اهالی رسانه از نقد ومطالبه گری پیرامون وضعیت موجود دانشکده علوم پزشکی شوشتر ابا دارند .

 متاسفانه عده ای درشهرستان شوشتر حس مالکیت عجیبی نسبت به دانشکده علوم پزشکی در وجودشان رویش پیداکرده است درحالیکه این دانشکده دولتی است و متعلق به همه شهروندان و کلیه پرسنلی است که سالها به مردم خدمت نموده اند وچون این دانشکده از طریق بودجه های رنگارنگ دولتی ارتزاق می کند همه مسوولین وقت در شهرستان طبق قانون ضمن شفاف بودن باید پاسخگوی عملکرد خود در دوران مدیریت حاکم براین دانشکده باشند و به رسانه ها و شهروندان پاسخگو باشند.

لذا سوالاتی که در این نوشتار از رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر پرسیده می شود اینست: سوال اول : آیا صحت دارد دانشکده علوم پزشکی درقبال استخدام برخی افراد در این دانشکده صراحتا اعلام نموده است که این استخدامی به بخش خصوصی مربوط بوده و دانشکده در این استخدامی ها دخل وتصرفی نداشته است اگر این مسأله صحت داشته باشد پس چرا همه شهروندان شوشتر نباید در یک رقابت قانونی و بصورت آزمون و مصاحبه و از طریق فراخوان عمومی در این بخش هایی که زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی است جذب شوند و چرا عده ای خاص باید جذب شوند ؟! سوال دوم : آیا صحت دارد برخی از نزدیکان کارکنان و مدیران و مسئولان دانشکده علوم پزشکی شوشتر بدون آزمون و فرایند جذب در این دانشکده مشغول بکار شده اند ؟!سوال سوم : میزان بدهی های دانشکده علوم پزشکی در ۵ سال گذشته چند میلیاردریال برآورد می شود در این زمینه شفاف سازی نمایید؟ سوال چهارم :در مورد مناقصات و شرکت های پیمانکاری در این دانشکده توضیح داده و صراحتا اعلام نمایید چه تعداد پیمانکار و براساس چه مفاد و مراحل قانونی در این دانشکده فعالیت دارند ؟! سوال پنجم : آیا صحت دارد در یکی از بیمارستانهای شهرستان چندین ست جراحی مفقود شده است یاخیر ؟ سوال ششم : آیا صحت دارداز طریق این دانشکده عده ای خارج از نوبت واکسن کرونا دریافت نموده اند و این افراد متشکل از گروه سنی جوانان بوده اند ؟!

 امیدوارم رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در این زمینه بصورت شفاف پاسخگو باشد

از حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس دستگاه قضا ؛نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سازمان بازرسی کل کشورودیوان محاسبات انتظار می رود ضمن ورود به مسایل دانشکده علوم پزشکی شوشتر مبنی بر نظارت کامل و حسابرسی مالی و استخدامی های بدون آزمون و جذب فراخوان و….این دانشکده به خواست شهروندان و اهالی رسانه جامعه عمل بپوشانند.

سعیدبساک : بامدادخوزیان

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 76
  • 320,615
  • 1,274
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه