امروز: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گریزی برحاشیه های مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر در شهرستان شوشتر

شورای شهر تاریخ انتشار: 21/08/06 بدون نظر   1303 بازدید

اندازه فونت    
گریزی برحاشیه های مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر در شهرستان شوشتر

گریزی برحاشیه های مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر در شهرستان شوشتر

دیروز پنجشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ و همزمان با سراسر کشور مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شوشتر و سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید وباحاشیه هایی همراه بوده است

از نکات قابل توجه در برگزاری این آیین معارفه عدم دعوت خبرنگاران توسط فرماندار وقت بوده است سوالاتی که از آقای فرماندار باید پرسید اینست؟ چرا با خبرنگاران مستقل و منتقد که بدون هیچ چشم داشتی مسایل و مشکلات شهروندان را مطرح می کنند و با نقد مسوولین برخی ادارات بدنبال اصلاح امور هستند اینگونه برخورد می کند؟! آیا این شیوه و برخورد «عدم دعوت خبرنگاران مستقل برای پوشش اخبار » زیببنده شهرستان و نماینده عالی دولت در شوشتر است ؟ آیا این فرمانداری مختص عده ای خاص یا برای خبرنگارانی ساخته شده است که بصورت مداوم باید از مدیران وقت شهرستان تعریف وتمجید نمایند ؟ بی شک شهرستان شوشتر متعلق به همه خبرنگاران و شهروندان شوشتر است و برخورد سلیقه ای و گزینشی با خبرنگاران هنگام پوشش خبر یا سایر مسایل از این دست قابل توجیه نمی باشد و این اتفاقات نشانه خوبی برای شهرستان شوشتر محسوب نمی شود .

از این مسأله که بگذریم روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰مراسم تحلیف هیات رییسه شهرهای شوشتر، شرافت ،عرب حسن و گوریه در حضور مسوولین وقت شوشتر برگزار گردید اما خبری از آیین معارفه اعضای شورای شهر وهیات رییسه شهر سرداران نگردید تا همچنان و مانندبرخی شهرهای کشور مراسم تحلیف این شهر با تاخیر برگزار گردد و به هفته آینده موکول شود.

هرچندعدم برگزاری این آیین معارفه باعث شده است روند معارفه اعضای شورای شهر فعلی و انتخاب شهردار را به تاخیر انداخته و شهروندان این شهر را دریک بلاتکلیفی قرار دهد .در هر صورت این اتفاقات به اختلاف نظر هیات نظارت مرکزی کشور و وزارت کشور برمی گردد چرا که این هیات بعداز انتخابات ششمین دوره شورای شهر و انتخاب عده ای از منتخبین نظر مثبت نداشته و بدنبال کنار گذاشتن آنها از پارلمان شهری است مسأله ای که باعث اختلاف نظر مسوولان و با انتقاد شدید اهالی رسانه در سراسرکشور روبرو بوده است.

✍️ سعیدبساک مدیرمسئول بامدادخوزیان

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 20
  • 320,894
  • 1,275
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه