امروز: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار ونهادهای ذیصلاح و نظارتی براستخدامی های شرکت کاغذدیبای شوشتر نظارت کنند

صنعتی تاریخ انتشار: 21/10/20 بدون نظر   1109 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار ونهادهای ذیصلاح و نظارتی براستخدامی های شرکت کاغذدیبای شوشتر نظارت کنند

فرماندارو نهادهای ذیصلاح و نظارتی بر استخدامی های شرکت کاغذ دیبای شوشتر نظارت کنند

به بهانه بازدید امروز فرماندار شوشتر از شرکت صنایع خمیرو کاغذ دیبای شوشتر این سوال مطرح می شود باتوجه به راه اندازی فاز یک شرکت کاغذدیبای شوشتر آیا تجربه تلخ استخدامی های بدون آزمون و جذب فراخوان دیگر شرکت ها دراین شرکت تکرار خواهدشد؟!

امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ فرمانداربهمراه دیگر مسوولان شوشتر از شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای این شهرستان بازدید کردند گفته می شود فاز اول کارخانه در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید

همین مسأله و تجربیات استخدامی های بدون آزمون و جذب فراخوان در دیگر شرکت های منطقه نظیر: امام خمینی ولوح سبز جنوب مارا بر آن داشت تا از فرماندار و نهادهای نظارتی بخواهیم بصورت ویژه مخصوصا در روزهای منتهی به شروع کار فاز اول این شرکت و بهره برداری آن در زمینه جذب افراد نظارت نمایند .

هرچند فرماندار شوشتر در بازدید ازاین شرکت بر جذب نیروهای مورد نیاز از جوانان بومی نیز تاکید کرده اند و شرکت کاغذسازی یا همان کاغذدیبای شوشتر تاکنون افرادی را جذب و استخدام نموده است و باید از آقای روغنی پرسید آیا این شرکت دارای کمیته جذب بوده است یاخیر؟! و روال استخدام افراد جذب شده و بصورت تدریجی چه بوده است؟ و چرادر سطح منطقه از آگهی استخدام وجذب فراخوان عمومی در رسانه ها یا روزنامه های شوشتر واستان خوزستان خبری نشده است ؟!

سخن پایانی اینکه :از فرماندار بعنوان رییس شورای تأمین شهرستان شوشتر وسایر نهادهای نظارتی و ذیصلاح انتظار می رود باتوجه به حساسیت موجود و تجربیات تلخ گذشته برخی شرکت های منطقه بویژه در سال ۱۳۹۹ در استخدام بدون جذب فراخوان عمومی و جذب افراد نورچشمی و معرفی شده از سوی برخی افراد قدرتمند بویژه ازسوی افرادیکه دارای  دفتر و شورای اشتغال بوده ،ضمن نظارت کامل بر استخدامی های شرکت صنایع خمیرو کاغذ دیبای شوشتر عدالت را رعایت کرده و همچنین اجازه ندهند برخی افراد بازنشسته که عمر مفید کاریشان به اتمام رسیده است درجذب نیرو برای این شرکت دخیل باشند

سعیدبساک مدیرمسئول بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت: ۱۷:۴۰دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 72
  • 320,849
  • 1,275
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه