امروز: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شوشتر شاید در کلنگ‌ زنی بخش سلامت مقام اول استان را کسب کرده است

بهداشتی درمانی تاریخ انتشار: 21/10/27 بدون نظر   615 بازدید

اندازه فونت    
شوشتر شاید در کلنگ‌ زنی بخش سلامت مقام اول استان را کسب کرده است

شوشتر شاید در کلنگ‌ زنی بخش بیمه سلامت مقام اول استان را کسب کرده است

در خبرها آمده بود که مدیر کل بیمه سلامت استان خوزستان در نشستی که برای کلنگ زنی ساختمان بیمه سلامت شوشتر و در دفتر نماینده برگزار شد؛ اظهار داشت:« بر اساس بررسی ها و ارزیابی به عمل آمده شهرستان شوشتر از نظر بهداشتی درمانی، رسیدگی به بیماران و پروژه های در دست اقدام رتبه اول استان در بخش بیمه سلامت را کسب کرده است.»

با این تفاسیر مدیرکل بیمه سلامت استان بگوید: براساس چه شاخص های مستندی شوشتر ازنظر بهداشتی درمانی رتبه اول خوزستان قلمدادشده است.

 بهتر است آقای مدیرکل از سرانه های بهداشتی درمانی شهرستان شوشتر و همچنین زیرساخت های موجود وسایر امکانات شوشتربصورت میدانی بازدید نمایند و سپس از امکانات دیگر شهرهای همجوار استان خوزستان همچون: دزفول و اهواز و آبادان و بهبهان و … بازدید کرده و با مقایسه وضعیت موجود بخش سلامت نتیجه گیری کند البته شاید شوشتر در کلنگ زنی اول استان باشد !

درحاضر بقیه شهرهای استان خوزستان به بهترین شکل ممکن دارند از امکانات و خدمات بخش سلامت استفاده می کنندزیرا ساختار سازی آنان عملیاتی شده است. اما شوشتر فقط روی کاغذ و در خبر رسانه ها و توسط برخی کاربران شبکه های اجتماعی اول استان خوزستان لقب می گیرد

 یادمان نرفته است در اوج وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان شوشتر بدلیل. نبود امکانات زیر ساختی درسطح شهرستان بخش زنان باردار دربیمارستان الهادی در مرکز شهرستان برای بیماران کرونایی تخلیه شده بودیا حتی در بیمارستان شهدا مجبور به استخدام ۱۵ نفر نیرو بدلیل انتقال بیماران کرونایی به این بیمارستان شده بودیم و …. بهتر است که تعارف را کنار بگذاریم و واقعیت گرا باشیم/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت: ۱۲:۲۸ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 57
  • 320,990
  • 1,276
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه