امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اندر احوالات دیالوگ های ماندگار نمایندگان مجلس در استان خوزستان و حکایت /میان ماه من تاماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است

سیاسی تاریخ انتشار: 21/12/09 بدون نظر   657 بازدید

اندازه فونت    
اندر احوالات دیالوگ های ماندگار نمایندگان مجلس در استان خوزستان و حکایت /میان ماه من تاماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است

اندر احوالات دیالوگ های ماندگار نمایندگان مجلس در استان خوزستان و حکایت /میان ماه من تاماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است

در هفته جاری استان خوزستان با برگزاری آیین معارفه فرماندار یکی از شهرستان ها و عدم برگزاری آیین معارفه معاونت اجتماعی – سیاسی استانداری خوزستان و لغو حکم وی یکساعت پس از منصوب شدن ! باحواشی گوناگونی در رسانه ها مواجه شده بود بطوریکه این حواشی ایجاد شده نیز با واکنش یکی از نمایندگان استان خوزستان روبرو شده  و دفتر این نماینده صراحتا به نقل از وی گفته بودنمایندگان استان خوزستان در انتصابات دخالت نمی کنند در زیر ضمن یاد آوری اصطلاح یا ضرب المثل :«میان ماه من تاماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است » این دیالوگ ها را باهم مرور می کنیم

دیالوگ اول نماینده مجلس در روز معارفه فرماندار جدید:دو روز پیش خصوصا بنده پهلوی وزیر از ابول نژادیان دفاع کردیم و به وزیر گفتیم وی را عوض نکنیدزیرا این فرد برای استان فوق العاده مفید است وزیر پذیرفت که وی تغییر نکند !!!

دیالوگ دوم نماینده مجلس در روز معارفه فرماندار جدید: وقتی از خلیلیان استاندار خوزستان راجع به فرماندار سوال کردم گفت: عوض می کنیم! ماهم بادولت بستیم! یعنی مجلس و نمایندگان بادولت بستند! بستند تا دولت و نمایندگان باهم همکاری کنند.حالا که جابجایی قطعی شد سه پیشنهاد دادم!

نماینده دیگری نیز دراستان خوزستان صراحتابه نقل از روابط عمومی دفترش گفته است : نمایندگان در انتصابات دخالت نمی کنند در زیردیالوگ های این نماینده را در هفته جاری مرور می کنیم:

دیالوگ اول نماینده دیگر مجلس در استان خوزستان : با اشاره به بعضی مباحث مطرح شده توسط برخی افراد در خصوص دخالت نمایندگان در انتصابات اظهار کرد به اطلاع مردم شریف می‌رساند که انتخاب مسئولین و متولیان امورات اجرایی استان به عهده مسئولین اجرایی و استانداران بوده است.

 دیالوگ دوم همین نماینده درمجلس شورای اسلامی ودراستان خوزستان : نمایندگان در انتخاب افراد مورد مشورت قرار نگرفته و برای مراسم معارفه برخی از مسئولین در سطح استان و شهرستان‌ها از نمایندگان دعوت نشده است وصرفا دعوت بصورت عمومی و بدون در نظر گرفتن حضور نماینده‌ها در حوزه انتخابیه بوده است.

 حالا اگر از کنار گذاشتن معاونت اجتماعی- سیاسی استانداری یکساعت پس از آیین معارفه فاکتور بگیرید و اصلا به بحث مصاحبه تخصصی دومعاونتی که برای تصدی سمت معاونت اجتماعی- سیاسی به وزارت کشور رفته بودند «طبق شنیده ها»! توجه نکنید فقط گفته ها و دیالوگ های ماندگار این دو نماینده را کنار هم بگذارید متوجه می شویم :«میان ماه من تاماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است»

سعیدبساک مدیرمسئول بامدادخوزیان

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت :۱۴:۵۹ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 60
  • 317,767
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه