امروز: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا قائم مقام یکی از مدیران سابق شبکه بهداشت و درمان در شوشتر جایگزین کلانتر می شود؟

انتصابات تاریخ انتشار: 21/12/24 بدون نظر   790 بازدید

اندازه فونت    
آیا قائم مقام یکی از مدیران سابق شبکه بهداشت و درمان در شوشتر جایگزین کلانتر می شود؟

آیاقائم مقام یکی از مدیران سابق شبکه بهداشت و درمان در شوشتر  جایگزین کلانتر می شود؟

پس از برگزاری مراسم معارفه دکتر سرمست در سالن شهدا دانشگاه جندی شاپور اهواز و تغییر فرهاد ابول نژادیان رییس سابق دانشگاه جندی شاپور اهواز حالا خبرهایی به بیرون درز کرده است که بدلیل همسو نبودن مدیران دانشکده علوم پزشکی شوشتر با دولت رییسی این مدیران نیز در آستانه تغییر قرار گرفته اندبه همین دلیل سوالی که در درون دانشکده علوم پزشکی کارکنان از یکدیگر می پرسند اینست آیا شمارش معکوس برای تغییر مدیران دانشکده علوم پزشکی شوشتر آغاز شده است ؟البته بسیاری از شهروندان که ازاستخدام های درون دانشکده علوم پزشکی شوشترشاکی اندنیز منتظر تغییر احتمالی سیستم فعلی در درون این دانشکده هستند. حتی ازدانشکده علوم پزشکی شوشتر هم تماس هایی با برخی خبرنگاران گرفته شده است تا خبرهای دانشکده علوم پزشکی شوشتر را انعکاس دهند! شاید فرجی برای عدم تغییر مدیران درون سازمانی رخ دهد اما دیگر کار از کار گذشته است و احتمال قوی وزیر دست خود را بر روی شاسی تغییر مدیران دانشکده علوم پزشکی شوشتر برده است مگر اینکه بعضیا بسته باشند با دولت که باهم همکاری کنند! که این احتمال هم بسیارضعیف است !

بدون شک آنچه برای مردم به عنوان خدمات گیرنده اصلی درحوزه بهداشت و درمان قابل لمس است ! نه تبلیغات! و پروپاگاندای رسانه ای! و روابط عمومی و فضای مجازی بلکه این واقعیت است که در حوزه بهداشت و درمان، شاهد برخی مشکلات و نارسایی ها و سوءمدیریت ها نباشند.

به نظر می رسدحالا که بحث تغییر مدیران درون دانشکده علوم پزشکی شوشتر محتمل است در اولین گام بهتر است تا به تبعیت از روی کار آمدن دولتی انقلابی و مردمی، از وجود افرادی در تراز بالای انقلابی بودن، مردمداری و دارای راهبردی برنامه محور در مسیر اعتلای حوزه سلامت، بهره جست.

هرچند شنیده ها حاکی از آنست که گروه‌هایی به تازگی فعال شده اند تا رئیس بعدی دانشکده علوم پزشکی شوشتر را همسو با تیم وگروه خود انتخاب نمایند واز جمله این افراد به یکی از مدیران سابق در حوزه بهداشت و درمان می توان اشاره نمود که اتفاقا طبق تحقیقات بعمل آمده وی ارتباط حسنه ای باگیلانی نماینده فعلی شوشتر و گتوند ندارد این فرد وگروه تحت امرش مرتب درحال رو کردن گزینه های جدید برای ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر بوده و گفته می شودآخرین گزینه ای که وی رو کرده است قبلا دارای سمت قائم مقام در شبکه بهداشت و درمان و در سالهای دور در شوشتر بوده است

با این شرایط در چند روز آینده بسیاری از اتفاقات در مورد تغییر مدیران دانشکده علوم پزشکی شوشتر نمایان خواهد شد!

باید دید آیا این گروه که رابطه نزدیکی با یکی از مسوولین خارج از شهرستان شوشتر دارند می توانند تعیین نمایند چه فردی سکاندار دانشکده علوم پزشکی شوشتر خواهد شد یا خیر ؟ هرچند نمایند شوشتروگتوند در این چند روز در شهرستان گتوندمشغول برگزاری جلسات و نشست هایی است و شاید بدلیل همین نشسته ها از اتفاقات دانشکده علوم پزشکی شوشتر بی اطلاع باشد

یادداشت روز سعیدبساک مدیرمسئول بامدادخوزیان

تاریخ انتشار جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت:۰۰۱۵ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 27
  • 319,954
  • 1,273
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه