امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیاحضوری ببینمت آقای روزنامه نگار!

اجتماعی تاریخ انتشار: 21/12/26 بدون نظر   657 بازدید

اندازه فونت    
بیاحضوری ببینمت آقای روزنامه نگار!

بیاحضوری ببینمت!آقای روزنامه نگار!

کلا اگر انتقادی مطلب بزنید هم هواخواه پیدا می کنید هم بعضیابا جمله «بیا ببینمت » بدجور برای دیدنت بی تابی می کنند!و به نوعی دلشون برات لک می زند! بعضی وقتها باخودم فکردم این جمله «بیا ببینمت» چه معنا و مفهومی دارد !

 فکرش رو بکنید قلم رو محکم بادست چپت بگیرید و شروع به انتقاد از وضع موجودکنید و بعضیا را با نقد و حتی مطالب طنز به چالش بکشید و در آنسوی میدان مخاطبین در شبکه های اجتماعی برایت سوت و کف بزنند و هورا بکشند ! در این شرایط سراسر شبکه های اجتماعی موج مکزیکی ایجاد میشود!

 درست مثل یک شهر آورد مهیج ! عده ای خوشحال و اندک افرادی مغموم و ساکت !در گنج عزلت وگوشه نشینی با حرفهای تند بدرقه ات می کنند!بعداز فروکش کردن خشم ! اینجاست که تلفنت زنگ می خورد ! وقتی بی تفاوتی طی می کنید و پاسخ ندهید ،برای چندمین بار بصورت رالی و پشت هم تورا مخاطب قرار می دهد! صدای زنگ تلفن کسی که نقد شده است !حتی اگرباخط ناشناس هم تماس گرفته باشد مشخص است! بسیارعصبانی و دپرسس است و عصبانیت از صدای زنگ وی از صدمتری بیداد می کند !وقتی پس از بی اعتنایی سه الی چهار باره جوابش را می دهید!

 پشت خط با صدای شکسته و لرزان می گوید: الو آقای روزنامه نگار شماقبل از اینکه مطلب بزنید نباید باما هماهنگ باشید ؟ من فلانی ام مطالب شمارا کامل نگه داشته ام و…! حرفهایش که تمام می شود با ناامیدی تمام و بهت زده می گوید:بااین حرفهامادوستت داریم !«بیاحضوری ببینمت»!

 آری ! «بیا ببینمت» ! اصولاً «بیا ببینمت »به چه اصطلاح یا جمله ای اطلاق می شود؟ آیا شخصی که نقد شده است می خواهد با فاکتور فرهنگی باماتسویه حساب کند؟یاخیر؟ شایدم می خواهد با یک بار دیدن قاپ ما را بدزدد!و یاشایدم بدنبال معامله ای برد !برد باشد ! کلا این جمله «بیا ببینمت »! هم داستانی شده برای روزنامه نگارانی که انتقادی مطلب می زنند و خیلی خوشگل و حساب شده و در چهارچوب قانون طرفو خفت می کنند! و فرد مستأصل به هردری میزند که او را حتماببیند!

حتی با واسطه های رنگارنگ هم پیغام پشت پیغام و پسغام پشت پسغام برایت ارسال می کنند ! البته واسطه هاهم همان یک جمله را می گویند: «بیاحضوری ببینمت »ماکه هرجابرای عبارت «بیا حضوری ببینمت کارت دعوت هم داده باشند نرفتیم .و در کل کاری هم به کسی ندارم.

بقلم سعیدبساک /بامدادخوزیان

تاریخ انتشار یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت: ۲۰:۲۱ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 84
  • 317,791
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه