امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید حجت اله دهدشتی بر بسیج ستاد مقابله با کرونا برای تکمیل روند واکسیناسیون در شوشتر+ تصاویر

بازدید تاریخ انتشار: 22/01/13 بدون نظر   970 بازدید

اندازه فونت    
تاکید حجت اله دهدشتی  بر بسیج ستاد مقابله با کرونا برای تکمیل روند واکسیناسیون در شوشتر+ تصاویر

تاکید حجت اله دهدشتی بر بسیج ستاد مقابله با کرونا برای تکمیل روند واکسیناسیون در شوشتر

سرپرست فرمانداری شوشتر بر بسیج همه اعضای ستاد مقابله با کرونا و دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل روند واکسیناسیون علیه کووید۱۹ تاکید کرد.

حجت اله دهدشتی شامگاه چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ضمن حضور در شهرک علم الهدی و شهرک اندیشه و بازدید از دو مرکز انجام واکسیناسیون کووید۱۹ که با همکاری مجموعه علوم پزشکی و بسیج در حال فعالیت‌اند اظهار داشت: پوشش واکسیناسیون علیه کووید۱۹ و دوز سوم در شهرستان شوشتر در برخی مناطق مطلوب و از درصد قابل قبولی برخوردار است، اما در چند نقطه باید تلاش بیشتری برای اقناع مردم جهت تکمیل واکسیناسیون صورت بگیرد.

وی افزود: وضعیت شیوع گونه‌های مختلف ویروس کرونا در مدت اخیر به وضعیت پایداری رسیده که باید با تکمیل واکسیناسیون در جامعه و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حفظ آن کمک کنیم.

وی با اشاره به لزوم ترغیب مردم به انجام و تکمیل واکسیناسیون اذعان کرد: باید از طریق اقدامات فرهنگی و تشویقی معدود افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند را به انجام این عمل مشتاق کرد تا سطح سلامت جامعه و مردم ارتقاء یابد. علاوه بر آن باید کسانی که نوبت‌های قبلی واکسن را دریافت کردند و نوبت سوم واکسن آن‌ها فرا رسیده، با سرعت بیشتری برای آن اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شوشتر همچنین افزایش مراکز واکسیناسیون را در برخی مناطق مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: ممکن است افرادی به هر دلیل برای انجام واکسیناسیون به سطح شهر مراجعه نکنند، بنابراین باید با ایجاد مراکز واکسیناسیون حتی به صورت موقت در بخش ها و روستاها، این اقدام را برای مردم عزیز آسان‌تر کنیم./ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت: ۱۷:۴۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 89
  • 317,128
  • 1,263
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه