امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حجت اله دهدشتی : بسیاری از معضلات اجتماعی که گریبانگیر ما هستند ریشه در موضوعات روانشناختی دارند.

اخبار شوشتر تاریخ انتشار: 22/01/16 بدون نظر   891 بازدید

اندازه فونت    
حجت اله دهدشتی : بسیاری از معضلات اجتماعی که گریبانگیر ما هستند ریشه در موضوعات روانشناختی دارند.

حجت اله دهدشتی : بسیاری از معضلات اجتماعی که گریبانگیر ما هستند ریشه در موضوعات روانشناختی دارند.

حجت اله دهدشتی با اشاره به اهمیت سلامت روان در جامعه گفت : همانطور که به سلامت جسم توجه داریم، سلامت روان هم حائز اهمیت است. در این موضوع باید برنامه ریزی داشته باشیم چرا که بسیاری از معضلات اجتماعی که گریبانگیر ما هستند ریشه در موضوعات روانشناختی دارند.

 حجت‌اله دهدشتی سرپرست فرمانداری شهرستان شوشتر روز یکشنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۰ و در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت : موضوع سلامت بسیار مهم است اما مهم‌تر از آن رعایت عدالت در سلامت است. همه نقاط شهرستان شوشتر از دورترین تا نزدیکترین نقطه به فرمانداری باید در نقشه عدالت ما برای موضوع سلامت قرار بگیرد.

وی افزود: در مقطع فعلی و در برنامه گام دوم انقلاب هم این مسئله به جد دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین به بخشداران و مجموعه علوم پزشکی تاکید بر توجه به این مسئله دارم.

وی با اشاره به اهمیت سلامت روان در جامعه، تاکید کرد: همانطور که به سلامت جسم توجه داریم، سلامت روان هم حائز اهمیت است. در این موضوع باید برنامه ریزی داشته باشیم چرا که بسیاری از معضلات اجتماعی که گریبانگیر ما هستند ریشه در موضوعات روانشناختی دارند.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر ارتقای شاخص‌های سلامت را برای پیشبرد اهداف حوزه‌های دیگر ضروری دانست و بیان کرد: دو رکن برای پیشبرد اهداف سلامت وجود دارد، یکی دستگاه‌های اجرایی که قانون وظایفی برای آن‌ها تعریف کرده و دیگری مردم که بدون همکاری آن‌ها هرقدر هم برای افزایش سلامت عمومی تلاش شود ممکن است به نتیجه لازم نرسد.

دهدشتی بر نتیجه محور بودن جلسات نیز تاکید کرد و افزود: در مسیر رضایتمندی مردم و رفع مشکلات مردم بنای مماشاتی نداریم و این اصلاً شعار نیست. مردم منتظر خروجی جلسات هستند و باید اثر اقدامات و عملکرد ما را ببینند. سیاستی هم غیر از این در دولت سیزدهم و کشور وجود ندارد./بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت: ۲۲:۴۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 17
  • 317,056
  • 1,262
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه