امروز: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳

چراسهراب گیلانی در مورد استخدامی های دانشکده علوم پزشکی شوشتر به مردم ورسانه ها پاسخگو نیست ودراین زمینه شفاف سازی نمی کند ؟

اخبار شوشتر تاریخ انتشار: 22/01/20 بدون نظر   751 بازدید

اندازه فونت    
چراسهراب گیلانی در مورد استخدامی های دانشکده علوم پزشکی شوشتر به مردم ورسانه ها پاسخگو نیست ودراین زمینه شفاف سازی نمی کند ؟

چراسهراب گیلانی در مورد استخدامی های دانشکده علوم پزشکی شوشتر به مردم ورسانه ها پاسخگو نیست ودراین زمینه شفاف سازی نمی کند ؟

روز جمعه گذشته و ساعت ۱۳ دکتر سرمست سرپرست کنونی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور در دفتر نماینده شوشتروگتوند باوی دیدار و گفتگو می کند و اخبار این ملاقات در اختیار رسانه ها قرار می گیرد .ودرست در روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه که قرار بود رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر طبق شنیدها تغییر کند رسانه بامدادخوزیان دیدار گیلانی وسرمست را رسانه ای می کند و طرح سوال می کند آیا گیلانی و سرمست بدنبال یک نیروی غیربومی برای ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر می باشند اما این خبر باواکنش نماینده روبرو می شود

 وی در گفتگو با رسانه هاصراحتا می گوید: «مذاکره برای تغییر در دانشکده علوم پزشکی کذب است ودیدار در فضایی صمیمانه انجام شد» او می گوید:« جلسه در فضایی غیر رسمی، دوستانه و غیرخبری برگزار شده است و به این دلیل خبری از جلسه درج نشده است ولی به دلیل طرح مسائلی بی‌پایه از این جلسه اعلام می‌کنم سایر مفاد مطروحه از این دیدار تکذیب می‌شود.»

همه شهروندان می دانند دکتر سرمست اهل شوشتر است وکسی این مسأله کتمان نکرده است .امابیان کردن این مسایل حاشیه ای دردی از مشکلات و مسایل درون تیمی دانشکده علوم پزشکی دوا نمی کند. در ثانی سهراب گیلانی بخاطر رای شهرستان گتوند که در دور قبل برای وی تعیین کننده بوده و دور آینده نیز در صورت حضورش برای انتخابات مجلس دوازدهم تعیین کننده است به همین دلیل در قبال ریاست فعلی دانشکده علوم پزشکی شوشتر اینچنین موضع گیری کردندو صراحتا اعلام نمودند مذاکره برای تغییر ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر بی پایه و اساس است. هرچند در خبر درج شده بامدادخوزیان آمده است سهراب گیلانی روی ماندن رییس فعلی دانشکده علوم پزشکی شوشتر نظر دارد.

اماباز جای شکرش باقیست آقای گیلانی حداقل حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را در نهاد نماینده شوشتروگتوند تایید کردند

 بهرحال سوالاتی که در این نوشتار مطرح می شوداینست ؟ چرانماینده شوشتروگتوند برای ابقای مدیران و معاونت های فعلی دانشکده علوم پزشکی شوشتر پافشاری می کند؟ آیاوظیفه قانونی یک نماینده ابقا یا عزل مدیران دستگاه اجرایی است ؟ چرا نماینده شوشتروگتوند در مورد استخدامی های فله ای در دانشکده علوم پزشکی شوشترکه بار مالی و هزینه مالی بردوش این دانشکده گذاشته است تاکنون اظهار نظر و شفاف سازی نکرده است ؟ چرا نماینده شوشتروگتوند در مورد اتفاقات بیمارستان الهادی در دوران وکالتش سکوت کرده است و در مورد این بیمارستان شفاف سازی نمی کند ؟ چرا وقتی اتاق انتظار بیمارستان خاتم الانبیا«ص»شوشتر بدلیل تبدیل به انبار دارو سه قفله می شود و مردم از سرما پشت درب اتاق انتظار شروع به لرزیدن در سرمای زمستان می کنند سکوت می کند؟

 براستی آیاسهراب گیلانی بعنوان نماینده مردم نباید در مورد استخدامی های فله ای عده ای نورچشمی و حتی نزدیکان مسئولین در دانشکده علوم پزشکی شفاف سازی نماید؟ همه شهروندان و اهالی رسانه می دانند که در دوران مدیریت فعلی دانشکده علوم پزشکی شوشتر نه سهراب گیلانی و نه مدیرانی که بانظروی سمت گرفته اند هیچگاه به رسانه هاوطرح سوالات متعدد آنان پاسخگو نبوده اند

 با این روندی که در دانشکده علوم پزشکی شوشتر با آن روبرو هستیم پیش بینی می شود در صورت عدم تغییر مدیران و مسئولان فعلی دانشکده علوم پزشکی شوشتر اولین فردی که در آینده زیر سوال می رود و باید پاسخگوی شهروندان و پرسنل دانشکده علوم پزشکی شوشتر باشد نماینده شوشتروگتوند است. زیرا دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیاز به اصلاحات ساختاری وتغییر مدیران بصورت سلسله مراتب و از بالا به پایین و در شرایطی فعلی داشته تا در آینده نزدیک وارد چالش جدی نشود نمونه بارز آن به تجمع بهورزان می توان اشاره نمود

بقلم سعیدبساک فعال رسانه

تاریخ انتشار پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت: ۱۰:۲۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 26
  • 315,973
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه