امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا باساختن یک کلیپ حکم خلع یدشرکت ماهی کارون تغییر می کند؟

اقتصادی تاریخ انتشار: 22/01/31 بدون نظر   1047 بازدید

اندازه فونت    
آیا باساختن یک کلیپ حکم خلع یدشرکت ماهی کارون  تغییر می کند؟

آیا باساختن یک کلیپ حکم خلع یدشرکت ماهی کارون تغییر می کند؟

چندروز پیش در شبکه های اجتماعی منطقه کلیپی ۹ دقیقه ای دست به دست می چرخید که در آن کلیپ مالک سابق و خلع ید شده شرکت ماهی کارون را نشان می داد که طی مصاحبه ای و با مهارت خاصی فریاد دادخواهی سرمی دهد وبرای برخی از شهروندان که این ویدیو را در سطح فضای مجازی مشاهده می کردند این شبهه ایجاد شده بود براستی این فرد هنرمندی که با ظرافت خاص دست به تهیه وتدوین این کلیپ دست زده است چه کسی بوده است ؟ در ویدیو مورد نظر مالک سابق این شرکت صراحتا می گوید: نماینده مردم شوشتر بدنبال تحمیل ومعرفی گزینه خود بعنوان مدیرعامل شرکت ماهی کارون به شرکت بوده است و بانفوذ خود در قوه قضائیه باعث صدور حکم علیه ماهی کارون بوده است حتی یکی از رسانه های استان خوزستان از احضار یکی از نمایندگان مجلس به قوه قضاییه خبر داد که مانع کار یک تولیدکننده شده بود

حال سوالاتی که در این نوشتار مطرح می شود اینست؟ چرا مالک خلع شده شرکت ماهی کارون در زمان مالکیت خود از دخالت نماینده مردم شوشتر و گتوند سخن به میان نیاورده است ؟ و چرا بعداز اجرای حکم خلع ید از نماینده انتقاد نموده است ؟ آیا در صورتی که مالک سابق این شرکت که خود را تولیدکننده معرفی کرده است به موقع اقساط و بدهی های میلیاردی شرکت خریداری شده را پرداخت می کرد حکم خلع یدبرایش صادر می شد؟ چرا حکم خلع ید برای دیگر شرکت منطقه نظیر: شرکت نئوپان کارون که به بخش خصوصی واگذار شد صادر نشده است ؟چرا مالک و تولیدکننده مورد نظر در مورد اتومبیل هایی نظیر : تویوتای هایلوکس وسانتافه شرکتی اظهار نظر نکردند ؟ آیا صحت دارد این اتومبیل های شرکتی در زمان وی فروخته شده اند یاخیر ؟ چرا وی در مورد اخراج کارکنان بومی شرکت ماهی کارون که متاهل بوده و هرکدام دارای چندین سال سابقه کار بوده اند اظهار نظر نکرده است ؟ چرا در مورد حقوق و مزایای پایین تر از اداره تعاون کار رفاه اجتماعی کارکنان این شرکت در زمان مدیریت خود سخنی به میان نیاورده است ؟

بر این اساس و باتوجه به اینکه در دوران مدیریت مهندس ابراهیم تقی پور بر شرکت ماهی کارون و در اوج شکوفایی شرکت ماهی کارون این شرکت یکهزاروششصدو چهل وهشت تن تولید داشته و این شرکت یک شرکت سود ده در فصل ۹۶-۹۵ بوده است چرا از این شرکت بعنوان شرکت زیان ده یاد می شود؟ براستی میزان تولید این شرکت در مدت سه ساله مالک خلع ید شده چند تن بوده است که این مالک خود را تولید کننده چندمنظوره معرفی نموده است ؟ چرا احشام مالک سابق و خلع ید شده از شرکتی که زیرمجموعه بانک کشاورزی است تاکنون خارج نشده اند ؟ و سوال دیگر اینکه چرا میرزاپور مدیرعامل شرکت کشت و صنعت کارون تاکنون نه در مورد فروش و نه در موردعودت این شرکت به بانک کشاورزی و مردم منطقه در رسانه ها اظهار نظر نکرده است ؟ آیاشرکت ماهی کارون زیرمجموعه کشت و صنعت کارون نیست ؟

بنظر می رسد هدف مالک غیر بومی و سابق شرکت ماهی کارون از منتشر کردن این کلیپ تاثیر بر افکار عمومی و فشار برای بازگشت حکم صادره بوده است حکمی که برگشتش غیرممکن است

بقلم سعید بساک مدیرمسئول بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت : ۱۲:۳۹ دقیقه

مطالب مرتبط

2 نظر

  1. علی محمدی گفت:

    سلام.جناب گیلانی ظاهراشمادرانتخاب وانتصاب مسئولان شهرستان دخالت داشته اید.
    آیاپیگیری حسن انجام کارآنان به شمامربوط میشود.یاخیر؟
    آیادرفضای مجازی راه ارتباطی باشما میسر است؟
    آیادعوت معاونین وزرابه شهرستان کاربردی بوده یا یک شواف ونمایش ؟زیراعملادراین چندماه باقی مانده دولت کاری انجام نمیشودکه بخواهیم به قولها وپیگیری آنان دل ببنیدیم.
    خدانگهدارتان باشد

  2. امید گفت:

    طوفان بامداد خوزیان کی خواهد نشست؟

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 15
  • 317,290
  • 1,263
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه