امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری یکی از راه‌های رسیدگی به مناطق حاشیه نشین شوشتر است

اجتماعی تاریخ انتشار: 22/03/23 بدون نظر   1209 بازدید

اندازه فونت    
راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری یکی از راه‌های رسیدگی به مناطق حاشیه نشین شوشتر است

راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری یکی از راه‌های رسیدگی به مناطق حاشیه نشین شوشتر است

فرماندار شوشترگفت : استقرار دفتر تسهیل‌گری یکی از راه‌های موثر برای رفع مشکلات مناطق حاشیه شهرستان دانست و خواستار راه‌اندازی آن شد.

 حجت‌اله دهدشتی فرماندار شوشتر در ۲۸ اسفندماه سال ۱۴۰۰، در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شوشتر و در جلسه کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور دکتر کریمی‌کیا معاون توسعه اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور و سردار گیلانی نماینده شوشتر و گتوند تشکیل شده بود اظهار داشت : چندین منطقه حاشیه نشینی در شهرستان شوشتر وجود دارد که بعضی از آن‌ها در محدوده شهر هم هستند و عمدتاً به دلایل مختلف از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز ارائه خدمات به آن‌ها با موانعی روبرو شده است.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان نمی توانند به شایستگی خدمات مناسبی به آن‌ها ارائه دهند که موجب ایجاد مشکلات اجتماعی می‌شود. این مناطق متاسفانه نه کد روستایی دارند و نه جزء شهر محسوب می شوند.

وی ادامه داد: یکی از بهترین راهکارها برای رسیدگی به آن‌ها ایجاد دفتر تسهیل‌گری است که امیدواریم به آن توجه شده و مجوز لازم برای راه‌اندازی آن مهیا شود.

فرماندار شوشتر در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اشاره رسم غلط تیراندازی در مراسمات، بیان کرد: رسم غلط تیراندازی در مراسمات بارها قربانی گرفته و همچنان هم ادامه دارد. البته تلاش‌هایی برای جلوگیری از اجرای این رسم اشتباه انجام شده اما باید همچنان با جدیت به مقابله با آن پرداخت.

دکتر دهدشتی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه ثروت از دیگر مسائل اثرگذار در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی است که باید با دقت در خصوص آن برنامه ریزی کرد/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: ۱۱:۵۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 54
  • 317,761
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه