امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در دوران بعضیا! عجب شهری شده شوشتر!

اجتماعی تاریخ انتشار: 22/06/07 بدون نظر   836 بازدید

اندازه فونت    
در دوران بعضیا! عجب شهری شده شوشتر!

در دوران بعضیاعجب شهری شده شوشتر

واقعا با دیدن یک سری اتفاقات و گفته ها در دوران بعضیا کم کم داریم به این نتیجه می رسیم که واقعا عجب شهری شده شوشتر !

وقتی در یک دانشکده ای مثل دانشکده علوم پزشکی برای یک نیروی ۸۹ روزه و برای روابط عمومی این دانشکده ابلاغ می زنند و رییس دانشکده حاضر نیست در این زمینه پاسخ دهد واقعاباید گفت: عجب شهری شده شوشتر!

وقتی دفتر نماینده مردم از یک جلسه فوق‌العاده سخن به میان می آورد که در این جلسه ودر یک روز برای شوشتر بدون بیان جزییات ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب می کند واقعابابد گفت عجب شهری شده شوشتر!

وقتی در یک سازمانی مثل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری که سمت بسیار حساسی است و این سازمان برای نجات جان افراد و اطفای حریق و…کاربرد دارد! اما خود مسوولان این سازمان وارد اتفاقات می شوند و شورای ششم شهر شوشتر سکوت می کند و حتی حاضر به عذرخواهی کردن نمی شود بایدم گفت واقعاعجب  شهری شده شوشتر!

وقتی در یک شرکت تولیدی عده ای بارانت استخدام شده باشند و همین افراد در گروههای واتساپی به خبرنگاران توهین می کنند و برخی مدیران در شرکت را بدلیل همسو نبودن با نماینده به درب خروجی شرکت هدایت می کنند( بازنشسته شدن ) ولی بعضیا با ۴۰ سال سابقه کار هنوزم در این شرکت آفتابی می شوند و شنیده می شود مشاور شده اند ! بایدم گفت: در دوران بعضیا عجب شهری شده شوشتر !

   وقتی در یک شهری بنام شوشتر برخی از مدیران همسو با نماینده باحکم سرپرستی و برخلاف قانون خدمات کشوری هنوزم با اصطلاح باچسب دوقلو به صندلی ادارات دولتی چسبیده اند بایدم گفت عجب شهری شده شوشتر!

وقتی در نظام صنفی کشاورزی بدون انتخابات عده ای از سال ۱۳۹۵ تاکنون بر مسند ریاست تکیه زده باشند و تاکنون بدون تشکیل مجمع و انتخابات نظام صنفی کشاورزی صندلی آنرا را اشغال کرده باشند ! بایدم گفت عجب شهری شده شوشتر !

وقتی یکی از شرکت ها در مورد دستگاه آغشته سازی شفاف سازی نمی کند که این دستگاه از اصفهان یا شهر دیگر؟ خریداری شده است و چه کسانی این دستگاه را ودر چه تاریخی خریداری کرده باشند؟! بایدم گفت عجب شهری شده شوشتر!

وقتی بقول بعضیا شوشتر در بخش سلامت ۲۵ پله از دزفول بالاتر باشد ولی تنها دستگاه سی تی اسکن در این شهر بدلیل فرسودگی مدتی است از ارایه خدمات به شهروندان متوقف شده است بایدم گفت در دوران بعضیا عجب شهری شده شوشتر!

سعیدبساک فعال رسانه ای در استان خوزستان

تاریخ انتشار خبر سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت:۲۰:۳۶ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 63
  • 317,338
  • 1,264
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه