امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چرا بانیان وضع موجود در منطقه سکوت کرده اند؟

سیاسی تاریخ انتشار: 22/06/09 بدون نظر   1727 بازدید

اندازه فونت    
چرا بانیان وضع موجود در منطقه سکوت کرده اند؟

چرا بانیان وضع موجود در منطقه سکوت کرده اند؟

حدودا دوسال و اندی از انتخابات مجلس یازدهم در دوشهرستان گتوند و شوشتر می گذرد و عده ای اقلیت سیاسی قدرتمندو مشهور به سوپر انقلابی در در منطقه که در انتخابات مجلس یازدهم حامی سهراب گیلانی بوده اندمدتی است که سکوت اختیار کرده اند

وقت آن رسیده تا از این افراد سیاسی و قدرتمند که نقش بسزایی در پیروزی سهراب گیلانی در انتخابات مجلس یازدهم ودر حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند داشته اند این سوالات پرسیده شود؟!

۱.دستاورد سهراب گیلانی در دو سال گذشته و در زمینه اشتغال مولد وپایدار و رفع مشکلات معیشتی و زدودن فقر از چهره مردم منطقه چه بوده است ؟

۲.آیا سهراب گیلانی به رهنمودهای مقام معظم رهبری که نمایندگان را از دخالت در امورات دستگاه اجرایی منع کرده است پایبند بوده است و به اصل تفکیک قوا معتقد بوده است ؟

۳.براستی در دوران چه نماینده ای ودر عرض دوسال پس از انتخابات مجلس یازدهم نماینده شورای نگهبان در شهرستان شوشتر از یک کارشناس ساده به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شرکت امام خمینی (ره ) منصوب می شود؟

۴.آیا این انتصاب اصل  بیطرفی یک نهاد انقلابی مانند شورای نگهبان را بین شهروندان منطقه بویژه بین فعالین سیاسی و اجتماعی وسایر شهروندان زیر سوال نمی برد؟

۵.آیا در ادوار گذشته سراغ دارید که نماینده شورای نگهبان در منطقه همزمان هم بعنوان نماینده این شورا و هم بعنوان سرپرست دریک شرکت یا اداره ای منصوب شده باشد یاعضو هیات مدیره یک شرکت شود؟

 ۶.براستی مفهومی بنام تعارض منافع در این زمینه چه می گوید؟!

۷.آیا سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند با عملکردضعیف خود در این مدت باعث فاصله گرفتن مردم منطقه از نظام و انقلاب نشده است ؟

 ۸.چرا اکثر مدیران دوشهرستان از حامیان و وابستگان به طیف وابسته بوده و بصورت سنتی و مانند دهه ۶۰ منصوب شده اند؟ آیا در انتصاب مدیران به اصل شایسته سالاری توجه شده است ؟وچرا هنوزم برخی از مدیران ادارات غیرقانونی و با سرپرستی اداره می شوند؟!

۹.چه افرادی بدون آزمون و جذب فراخوان عمومی در شرکت امام خمینی( ره )و لوح سبز و دانشکده علوم پزشکی شوشتر استخدام شده اند ؟ و چرا این اتفاقات و استخدامی های بحث برانگیز و غیرقانونی باید در زمان سهراب گیلانی رخ دهد؟

بانیان وضع موجود بویژه سیاسیونی که در زمان انتخابات مجلس یازدهم سهراب گیلانی را تنها نماینده انقلابی می دانستند و درفضای حقیقی و شبکه های اجتماعی مطالبه گری آنها گوش فلک را کر کرده بود چرا در حال حاضر سکوت اختیار کرده اند؟

بی شک این افرادباحمایت خود از سهراب گیلانی در بخشی از مشکلات دو شهرستان از جمله: بی عدالتی و تبعیض منجمله در مورد استخدامی های بدون آزمون و غیرقانونی؛ و افزایش بیکاری و فقر و مشکلات معیشتی مردم وسایر مشکلات و نابهنجاری های اجتماعی دو شهرستان دخیل هستند/ بامدادخوزیان

بقلم سعیدبساک / بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت: ۱۷:۳۴ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 10
  • 316,427
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه