امروز: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

احمدبهکار مرام :فروش سفته دیجیتال به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

اقتصادی تاریخ انتشار: 22/09/18 بدون نظر   547 بازدید

اندازه فونت    
احمدبهکار مرام :فروش سفته دیجیتال به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

احمد بهکار مرام :فروش سفته دیجیتال به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

رییس شورای هماهنگی بانکهای استان خوزستان گفت :یکی از خدمات نوظهور امن و قانونی، که با پیشرفت تکنولوژی قابل ارائه شدن است فروش سفته دیجیتال است و به زودی در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

احمد بهکار مرام ؛رییس شورای هماهنگی بانکهای استان خوزستان پیرامون فروش سفته توسط شعب بانک ملی دراستان خوزستان طی گفتگوی با خبرنگار بامدادخوزیان اظهار داشت :یکی از خدمات شعب بانک ملی ایران در سطح کشور که به نیابت از وزارت اقتصاد و دارایی انجام می شود، فروش اوراق بهادار (سفته) است.

وی افزود:سفته از اوراق پر کاربرد در مراودات مالی مردم، شرکت ها و فعالین اقتصادی است که بانک ملی ایران از دیرباز عاملیت فروش آن را بر عهده دارد، در حال حاضر نیز مردم می توانند با مراجعه به کلیه شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به تهیه سفته مورد نیاز خود اقدام نمایند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان گفت: در صورتی که مبلغ مورد نیاز مشتری در شعبه بانک موجود نباشد، متقاضی می تواند با تهیه سفته با مبالغ کمتر و مراجعه به ادارات کل امور مالیاتی و پرداخت مابه التفاوت مبالغ قانونی نسبت به تغییر مبلغ سفته اقدام نماید.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از خدمات نوظهور امن و قانونی، که با پیشرفت تکنولوژی قابل ارائه شدن است فروش سفته دیجیتال است که مراحل آزمایشی آن در دوران همه گیری ویروس کرونا در بانک ملی ایران با موفقیت به انجام رسیده است و به زودی در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت. این خدمت غیر حضوری نقش بسیار موثری در تسهیل و تسریع فرآیند خرید سفته خواهد داشت./بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت: ۲۰:۴۹ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 25
  • 317,732
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه