امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار خوزستان در دیدار با جمعی از توان‌یابان نخبه استان مطرح کرد: اجرای قانون جامع حمایت حقوق معلولان/مشکلات و دغدغه‌های معلولان با جدیت پیگیری می‌شود

اجتماعی تاریخ انتشار: 22/12/06 بدون نظر   789 بازدید

اندازه فونت    
استاندار خوزستان در دیدار با جمعی از توان‌یابان نخبه استان مطرح کرد: اجرای قانون جامع حمایت حقوق معلولان/مشکلات و دغدغه‌های معلولان با جدیت پیگیری می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره به قانون جامع حمایت حقوق معلولان گفت: با توجه به ضرورت اجرای قانون جامع نگاشته شده برای افراد دارای معلولیت در کارگروه مربوطه از مشاوره این عزیزان استفاده خواهیم کرد تا با مشاوره معلولان عزیز ضمن پیاده‌سازی این قانون پیگیری‌های لازم را در دستگاه‌های مختلف داشته باشیم.

 جمعی از توان‌یابان نخبه استان روز دوشنبه ١۴ آذر ماه به مناسبت هفته افراد دارای معلولیت با صادق خلیلیان، استاندار خوزستان دیدار کردند.

استاندار خوزستان در ابتدای این دیدار با اشاره به شعار امسال هفته افراد دارای معلولیت “نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر” اظهار داشت: به جهت توسعه فراگیر و تحول، نیازمند نوآوری و افزایش توانایی هستیم؛ لذا کارگروهی باید در راستای تحقق شعار امسال تشکیل شود تا برخی از مسائل مطرح شده مربوط به معلولان عزیز نیز در آن دنبال شود.

خلیلیان به نقش‌آفرینی و افتخارات معلولان و توان‌یابان عزیز استان اشاره کرد و بیان داشت: معلولان عزیز ما در بخش‌های مختلف ورزشی، حفظ قرآن، نویسندگی و … فعالیت‌های متنوعی را دارند؛ این نشان دهنده توانایی‌های خلق شده از سوی خداوند متعال است که در موقعیت‌های مختلف به منصه ظهور می رسد.

وی عنوان داشت: پیگیری لازم برای موارد مدنظر معلولان عزیز در سطح ملی و استانی صورت می‌گیرد.

استاندار خوزستان افزود: سازمان بهزیستی تفاهم‌نامه‌هایی را با دستگاه‌های مختلف استان در راستای نیازهای مطرح شده منعقد کند؛ ما نیز نیازهای معلولان عزیز را تا تحقق آن‌ها دنبال خواهیم کرد.

خلیلیان در پایان با اشاره به قانون جامع حمایت حقوق معلولان گفت: با توجه به ضرورت اجرای قانون جامع نگاشته شده برای افراد دارای معلولیت در کارگروه مربوطه از مشاوره این عزیزان استفاده خواهیم کرد تا با مشاوره معلولان عزیز ضمن پیاده‌سازی این قانون پیگیری لازم را در دستگاه‌های مختلف داشته باشیم.

تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت: ۰۰:۱۹ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 20
  • 316,437
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه