امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳

برداشت ۱.۴ میلیون تن نیشکر در واحدهای هفتگانه نیشکر خوزستان

کشت وصنعت تاریخ انتشار: 22/12/07 بدون نظر   687 بازدید

اندازه فونت    
برداشت ۱.۴ میلیون تن نیشکر در واحدهای هفتگانه نیشکر خوزستان

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز برداشت نیشکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از هفته آینده خبر داد و گفت: تاکنون ۱.۴میلیون تن نیشکر در واحدهای هفتگانه نیشکری برداشت شده است.

عبدعلی ناصری در خصوص آخرین وضعیت برداشت نیشکر در خوزستان اظهار کرد: برداشت نیشکر در واحدهای هفتگانه نیشکری خوزستان از اواخر مهرماه در استان آغاز شده و تاکنون ۱.۴میلیون تن نیشکر در این واحدها برداشت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ هزار تن شکر از این مقدار نیشکر برداشتی تولید شده است، افزود: این میزان تولید شکر از برداشت ۲۵ درصدی نیشکر و بدون محاسبه سهم شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه برداشت نیشکر از مزارع کشت و صنعت هفت‌تپه از هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: امسال تولید شکر در واحدهای هشتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی (واحدهای هفتگانه به علاوه شرکت نیشکر هفت تپه) از ۵۰۰ هزار تن عبور خواهد کرد.

ناصری عنوان کرد: خشکسالی امسال حتی از سال‌های قبل نیز شدیدتر بود اما با مدیریت انجام‌شده در بحث آب توانستیم تولید شکر مطلوبی داشته باشیم و برنامه‌ریزی انجام‌شده در این زمینه را محقق خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امسال تعهد شرکت توسعه نیشکر عرضه ۷۰۰ هزار تن شکر با احتساب تصفیه حدود ۲۰۰ هزار تن شکر خام وارداتی برای تامین نیازهای داخلی است به شکلی که ۵۰۰ هزار تن تولید شکر توسط مجموعه شرکت توسعه نیشکر و ۲۰۰ هزار تن نیز شکر وارداتی را تصفیه و به صورت شکر سفید روانه بازار خواهیم کرد./ ایسنا

تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت: ۱۷:۰۷ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 47
  • 314,876
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه