امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد امام جمعه اهواز از برخی دخالت‌ها در عزل و نصب‌ها

سیاسی تاریخ انتشار: 22/12/29 بدون نظر   637 بازدید

اندازه فونت    
انتقاد امام جمعه اهواز از برخی دخالت‌ها در عزل و نصب‌ها

انتقاد امام جمعه اهواز از برخی دخالت‌ها در عزل و نصب‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر عدم دخالت در امور دولت و انتصابات گفت: دخالت در عزل و نصب‌ها خلاف منویات مقام معظم رهبری است.

 حجت‌الاسلام سید‌محمد موسوی‌فر نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خوزستان در سالن استانداری با برشمردن مهمترین ویژگی‌های کارگزاران نظام اسلام اظهار داشت: یکی از این ویژگی‌ها “ساده‌زیستی” است بنابراین‌ ساده‌زیستی بین مسولان باید به  گفتمان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در دولت مردم سیزدهم مسئولان باید ساده‌زیستی، توجه به مردم و رفع مشکلات را در اولویت امور قرار دهند، تصریح کرد: ‌‌هر مدیری که مسئولیت می‌پذیرد باید ضمن نظارت جدی بر همه امور استان به ویژه شهرستان‌ها،‌ مشکلات ‌را پایش جدی کرده و برای همه موضوعات برنامه عملی و اقدام قاطع داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت در امور دولت و انتصابات خاطرنشان کرد:‌ در عزل و نصب‌ها به هیچ وجه دخالتی نکرده و احدی هم ‌نباید دخالت کند.

وی با بیان اینکه التزام عملی به ولی فقیه یعنی اینکه نباید در امور مسئولان دخالت کرد، افزود: ‌دست مدیر ارشد استان را باید باز ‌گذاشت تا هر مدیری را که بتواند امور اجرایی را به پیش برده ‌انتخاب کند.

‌موسوی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های فراوان استان خوزستان در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی و نفت اشاره کرد و بیان داشت: خوزستان با این همه ظرفیت‌ها نباید مشکلی داشته باشد لذا مسئولان ‌باید برای حل مشکلات کشور ‌به ویژه این استان تلاش کنند.

تخصیص ۳۴ هزار میلیارد تومان برای اتمام  ‌پروژه‌های خوزستان

صادق خلیلیان استاندار سابق خوزستان نیز در این مراسم ‌با تشکر از حضور وزیر و سایر مسئولان ‌استان اظهار داشت: در بدو دولت سیزدهم وضعیت عمرانی خوزستان در شرایط مناسب نبود و تلاش کردیم پروژه‌های نیمه تمام را ساماندهی کنیم.

وی افزود: تمامی پروژه‌ها را جمع‌بندی ‌و معضلات اصلی را مشخص کردیم و همه این پروژه‌ها را در دولت به تصویب و ۳۴ هزار میلیارد تومان برای پایان بخشی به خوزستان داده شد.قبل از دولت سیزدهم پروژه فاضلاب اهواز حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشت که در یکسال گذشته دولت سیزدهم این پروژه به ۵۳ درصد رسید.

استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه پروژه آبرسانی غدیر با فوریت در دولت انجام شد تا ۵۰۰ روستا آبرسانی شود، گفت: در حوزه شهری بیش از ۵ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده آورده شد که در بخش پرداخت حقوق و حوزه عمرانی در شهرهای استان تحول خوبی ایجاد شد.

منبع :تسنیم

تاریخ انتشار خبر پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۱۹:۰۷ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 45
  • 317,084
  • 1,262
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه