امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با هرگونه ترک فعل مدیران در مقابله با متجاوزین به بیت‌المال برخورد می‌شود

قضایی تاریخ انتشار: 23/01/15 بدون نظر   337 بازدید

اندازه فونت    
با هرگونه ترک فعل مدیران در مقابله با متجاوزین به بیت‌المال برخورد می‌شود

با هرگونه ترک فعل مدیران  در مقابله با متجاوزین به بیت‌المال برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: با هرگونه ترک فعل مدیران و عدم همکاری نهادهای ذی‌ربط در مقابله و مبارزه با زمین‌خواران و متجاوزین به بیت‌المال و تغییر کاربری‌های غیرمجاز، برخورد می‌شود.

به گزارش بامدادخوزیان به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، جعفری‌چگنی اظهار داشت: دادستانی خود را مکلف به پیگیری حقوق عامه می‌داند و با هرگونه ترک فعل مدیران و عدم همکاری نهادهای ذی‌ربط در مقابله و مبارزه با زمین‌خواران و متجاوزین به بیت‌المال و تغییر کاربری‌های غیرمجاز، برخورد می‌کند.

وی افزود: اعمال رویه‌های مختلف در برخورد با متعرضان به اراضی ملی حاشیه رودخانه‌ها سبب سوء استفاده برخی افراد و کاهش اعتماد اجتماعی در جامعه می‌شود و ضرورت دارد که سازمان آب و برق در این موضوع با جدیت بیشتری ورود کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان ادامه داد: اجرای طرح حدنگار و صدور سند مالکیت برای اراضی دولتی و کشاورزی، یکی از اقدامات قابل توجه قوه قضائیه در سال‌های اخیر است که اجرای بخش اراضی دولتی پیشرفت ۹۹ درصدی در استان داشته است.

جعفری چگنی افزود: با اجرای طرح حدنگار و صدور سند برای اراضی کشاورزی، برخی از اختلافات تعارضات کاهش و امنیت جامعه ارتقا می‌یابد که ثمره آن برای همه شهروندان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: این طرح در خصوص اراضی کشاورزی نیز آغاز شده است اما برخی ناهماهنگی‌های بین بخشی مانع از تسریع در روند کار شده است که باید هرچه زودتر مرتفع شود.

جعفری چگنی تصریح کرد: زمین‌خواری، اختلافات ملکی منجر به درگیری فیزیکی و قتل، معارضات نابجا و ممانعت برخی افراد از اجرای طرح‌های عمرانی، از مواردی است که با اجرای کامل و دقیق این طرح کاهش چشمگیری خواهد داشت.

تاریخ انتشار خبر: یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۲۱:۳۵ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 68
  • 317,343
  • 1,264
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه