امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استاندار خوزستان؛ آئین بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان برگزار شد

عمرانی تاریخ انتشار: 23/01/24 بدون نظر   644 بازدید

اندازه فونت    
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استاندار خوزستان؛ آئین بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان برگزار شد

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استاندار خوزستان؛آئین بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان برگزار شد

آئین بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استاندار خوزستان برگزار شد.

 آئین بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان امروز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه با حضور سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در حاشیه این افتتاحیه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدورایم که سایر بخش‌های بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان تکمیل شود و قدم موثری برای درمان مردم آبادان، خرمشهر و زائران عتبات عالیات باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز بیان داشت: بیمارستان فوق تخصصی علوی آبادان با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته شده است؛ صددرصد  هزینه ساخت این بیمارستان توسط بنیاد  مستضعفان تأمین شد؛ اداره و تکمیل کادر آن نیز بر عهده وزارت درمان، بهداشت و آموزش پزشکی است.

فتاح با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی علوم پزشکی آبادان ۲۴۲ تخت خوابی است؛ عنوان داشت: این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان‌های تازه تأسیس کشور می‌باشد و بنیاد مستضعفان تا به امروز ۸۰۰ میلیارد تومان را در این پروژه هزینه کرده است و با تجهیزاتی که وزارت خانه به این مرکز اضافه خواهد کرد رقم بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی بخش‌های تخصصی در بیمارستان علوی آبادان موجود است همچنین این بیمارستان از کادر پزشکی مجربی برخوردار می‌باشد؛ افزون بر آن برای جذب پرستار و سایر کادر نیز مجوزاتی باید داده شود تا کادر مربوطه در این شهرستان تثبیت شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: وظیفه بنیاد مستضعفان در این بیمارستان به اتمام رسیده است اما موارد مطرح شده را براساس وظیفه پیگیری خواهیم کرد؛ زیرا شأن مردم آبادان بیش از این‌ها است.

فتاح با بیان اینکه دستور داده بودم تا در ساخت بیمارستان فوق تخصصی آبادان هیچ کم و کسری نباشد؛ ابراز داشت: در نظرات مردمی و بازخوردهای دریافتی رضایت مردم دیده می‌شود؛ مردم آبادان شایسته بهترین‌ها هستند و ما با اعتقاد و افتخار این کار را انجام دادیم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: خدمت به مردم آبادان وظیفه ما است و سعی داریم این وظیفه را به گونه‌ای انجام دهیم که رضایت مردم را د پی داشته باشد

تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۴بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۳:۲۱

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 49
  • 314,878
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه