امروز: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا سهراب گیلانی از جمله نمایندگان امضاء کننده نامه طرح استیضاح وزیر بهداشت در مجلس بشمار می رود که وزیر در مورد دانشکده علوم پزشکی شوشتر و مدیریت وی سکوت اختیار کرده است؟!

بهداشتی درمانی تاریخ انتشار: 23/02/07 بدون نظر   604 بازدید

اندازه فونت    
آیا سهراب گیلانی از جمله نمایندگان امضاء کننده نامه طرح استیضاح وزیر بهداشت در مجلس بشمار می رود که وزیر در مورد دانشکده علوم پزشکی شوشتر و مدیریت وی سکوت اختیار کرده است؟!

آیا سهراب گیلانی از جمله نمایندگان امضاء کننده نامه طرح استیضاح وزیر بهداشت در مجلس بشمار می رود که وزیر در مورد دانشکده علوم پزشکی شوشتر و مدیریت این دانشکده سکوت اختیار کرده است؟!

چرا علیرغم اینهمه استخدام غیرقانونی و فله ای وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکنون سکوت اختیار کرده است ؟

بیش از یکسال و اندی از روی کار آمدن دولت رییسی در کشور می گذرد اما در شوشتروگتوند هنوزم برخی مدیران دولت روحانی باچسب دو قلو به صندلی مدیریت چسبیده اند و هنوز که هنوز است از روی صندلی خود تکان نخورده اند از جمله این مدیران می توان به مدیریت دانشکده علوم پزشکی شوشتر اشاره نموده که بعداز روی کار آمدن سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند با نظر نماینده‌ وقت از پایین به بالا بانظروی منصوب شده اند

مدیریتی که با استخدام های فله ای و غیرقانونی و بدون مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با دامن زدن به تبعیض و بی عدالتی در سطح شهرستان شوشتر باعث نارضایتی مردم از وضع موجود شده است

مدیریت دانشکده علوم پزشکی شوشتر که بدلیل عدم نظارت کافی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دانشکده با استخدام های غیرقانونی برای منطقه چالش ایجاد کرده است بایستی حتی برای گرفتن نیرو از سوی پیمانکار هم با نظر و مجوز رسمی از وزارت بهداشت دست به استخدام می زد و نیرو استخدام می نمود!

بااین حال تاکنون سهراب گیلانی نماینده مردم در قبال احضار و بازداشت برخی مسوولان دانشکده علوم پزشکی شوشتر و مدیرانی که بانظر وی منصوب شده اند پاسخگو نبوده است

وی فقط در مصاحبه با رسانه ها به گذشته فلش بک زده و صراحتا گفته بود: «در دانشکده علوم پزشکی شوشتر از سال ۹۲ تا ۹۵ دو میلیارد تومان کار نشده است»!!

شاید سهراب گیلانی که دانشکده علوم پزشکی شوشتر حیات خلوت وی از سوی شهروندان قلمدادمی شود بدلیل تخلفات گسترده در استخدام های فله ای مدیرانش حرفی برای گفتن ندارد که دایم به گذشته برمی گردد

اما بااین تفاسیر گفته های گیلانی با پاسخ نماینده سابق مردم شوشتر و گتوند نیز روبرو شده است و وی صراحتا سهراب گیلانی را به فرافکنی متهم می کند و خطاب به وی درمورد اتفاقات دانشکده علوم پزشکی شوشتر وسایر اتفاقات شهرستان می گوید:«بیت المال در شوشتر تبدیل به بیت الحال شده است»!

براین اساس در این نوشتار سوال اینجاست ؟

آیا سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتونداز جمله نمایندگان امضاء کننده نامه طرح استیضاح وزیر بهداشت در مجلس بشمار می رود که وزیر در مورد دانشکده علوم پزشکی شوشتر و مدیریت وی سکوت اختیار کرده است یاخیر؟

چرا این وزارتخانه نظارتی بر استخدام های فله ای نداشته ویاتاکنون با مدیران دانشکده علوم پزشکی شوشتر برخورد قانونی و درون چارت سازمانی انجام نداده است؟

آیا سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در عدم تغییر مدیرانش در دانشکده علوم پزشکی شوشتر علیرغم استخدام های غیرقانونی و نارضایتی شدید مردم دخیل بوده است؟

به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی توصیه می شود بدلیل نارضایتی شدید مردم شهرستان شوشتر و استخدام های بحث برانگیز دانشکده علوم پزشکی شوشتر که قوه قضاییه نیز به آنها ورود کرده است دست به تغییر مدیریت فعلی دانشکده علوم پزشکی شوشتر بزند و به شرایط نامطلوب کنونی دانشکده علوم پزشکی شوشتر بااین تغییرات پایان دهد / بامدادخوزیان

یادداشت روز سعیدبساک مدیرمسئول بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت: ۹:۴۵ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 115
  • 320,042
  • 1,274
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه