امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وقتی یکی از کارکنان دفتر نماینده مردم در شوشتر جز استخدام های فله ای بوده و به راحتی بعنوان مدیر فرهنگی – دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر منصوب می شود!

اجتماعی تاریخ انتشار: 23/02/09 بدون نظر   625 بازدید

اندازه فونت    
وقتی یکی از کارکنان دفتر نماینده مردم در شوشتر جز استخدام های فله ای بوده و به راحتی بعنوان مدیر فرهنگی – دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر منصوب می شود!

وقتی یکی از کارکنان دفتر نماینده مردم در شوشتر جز استخدام های فله ای بوده و به راحتی بعنوان مدیر فرهنگی – دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر منصوب می شود!

رییس کل دادگستری استان خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر به این مسأله ورود کنند

این روز در شوشتر همه شهروندان از استخدام های فله ای و رانتی دانشکده علوم پزشکی شوشتر سخن به میان می آورند و به شدت از اینهمه استخدام های غیرقانونی ناراضی اند و مشتاق اند تا قوه قضاییه با قاطعیت با مسوولانی که باعث تضییع حقوق بیت المال شده اند برخورد قانونی نمایند

براساس بررسی های بعمل فردی بنام (ب- ن )که مورد وثوق سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر بوده و در دفتر نماینده مشغول به خدمت به نماینده مردم بوده است پس از مدتی بعنوان نیروی ۸۹ روزه در دانشکده علوم پزشکی شوشتر جذب می شود و شنیده ها حاکی از آنست این فرد ابتدا بعنوان منشی معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و بانظر معاون دانشکده استخدام می شود !

مطابق با شنیده ها گفته می شود وی برای اینکه داده های دانشکده علوم پزشکی شوشتر را به دفتر نماینده مردم انتقال دهد بعنوان منشی معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی این دانشکده جذب می شود ! که در مورد صحت و سقم این موضوع این فرد باید پاسخگو باشد آیااین موضوع صحت دارد یاخیر؟

جالب تر اینکه این فرد با اینکه جز استخدام های ۸۹ روزه و فله ای بوده است اما مدتیست بعنوان مدیر« فرهنگی -دانشجویی »دانشکده علوم پزشکی شوشتر در درون چارت سازمانی صاحب کرسی و سمت هم می شود!

 و حتی شنیده ها حاکی از آنست که همسر این مدیر به اصطلاح «فرهنگی -دانشجویی» نیز بارانت در این دانشکده استخدام و سپس زیر نظر همین مدیر« فرهنگی- دانشجویی» در دانشکده علوم پزشکی شوشتر بعنوان« کارشناس فرهنگی- دانشجویی» مشغول به خدمت می شود!

واقعادر دانشکده علوم پزشکی شوشتر چه می گذرد؟ وبا این تفاسیر سوال اینجاست؟ آیادر دانشکده علوم پزشکی شوشتر بیت المال تبدیل به بیت الحال یاران و نزدیکان سهراب گیلانی نشده است ؟

آیا نباید با اینهمه حجم تخلف بویژه در مورداستخدام های غیرقانونی سریعا برخورد شود؟

 آیا نباید با افرادیکه خارج از ضوابط و مقررات و آیین نامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابتدا استخدام و سپس سمت سازمانی می گیرند برخوردقانونی نمود؟و آنها را ازاین سمت هاسریعا عزل نمود؟

به راستی چه نهاد نظارتی در کشور باید بر رفتار نمایندگان مجلس نظارت نماید تا اینگونه شوشتر دچار استخدام های رانتی و فله ای نشود؟ بطوریکه نزدیکان نماینده مردم ابتدا استخدام غیرقانونی شده و سپس سمت سازمانی بگیرند؟!

از رییس کل دادگستری استان خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان و مسوولان قوه قضاییه شهرستان شوشتر بویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر انتظار می رود به صورت ویژه و خاص به این مورد رسیدگی نمایند/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت: ۱۰:۰۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 13
  • 316,430
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه