امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت رییس میراث فرهنگی ،گردشگردی و صنایع دستی شوشتر برای احداث« خانه مسافر» در این شهرستان

میراث‌فرهنگی و گردشگری تاریخ انتشار: 23/02/21 بدون نظر   732 بازدید

اندازه فونت    
دعوت رییس میراث فرهنگی ،گردشگردی و صنایع دستی شوشتر برای احداث« خانه مسافر» در این شهرستان

دعوت رییس میراث فرهنگی ،گردشگردی و صنایع دستی شوشتر برای احداث« خانه مسافر» در این شهرستان

 داود نجارآسیابانی در گفتگو با بامدادخوزیان اعلام کرد:به منظور افزایش ظرفیت اقامت جهت رفاه حال گردشگران و همچنین ایجاد امکان حق انتخاب فضای اقامت آنان در سطح شهرستان و گامی به سمت اشتغالزایی برای شهروندان از علاقه مندان در این حوزه جهت اخذ مجوز اسکان “خانه مسافر” دعوت به عمل می آید.

وی افزود: متقاضیان کسب و کار در حوزه اقامت می توانند جهت ثبت نام به معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی شوشتر مراجعه و مستندات لازم را جهت بررسی موضوع بر اساس دستورالعمل های موجود ارائه نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شوشتر از ثبت مشخصات مالک یا متقاضی دارای قرارداد رسمی و همچنین ملک مورد بهره‌برداری در سامانه جانا گفت:این سامانه با نشانی الکترونیکی www.mcth.ir علاوه بر صدور پروانه بهره برداری پیرامون فعالیت های گردشگری، محلی برای بارگذاری تایید صلاحیت، تشخیص هویت و عدم اعتیاد بهره برداران بوده و در زمینه های دیگر همچون نرخ‌گذاری استحکام بخشی و غیره نیز کمک می کند تا ساختمان پیش از اجاره مورد ارزیابی فنی و کیفی قرار گیرد. این موضوع علاوه بر اطمینان بخشیدن به گردشگران در جهت انتخاب محل اقامت، می تواند مشوقی برای ارتقاء سطح کیفی خدمات دهندگان حوزه گردشگری باشد.

داود نجارآسیابانی در پایان اظهار داشت: قطعاً ملاک صلاحیت و مجاز بودن فعالیت های خدمات دهندگان گردشگری دارا و قابل رؤیت بودن پروانه بهره برداری گردشگری آنان می باشد و عدم وجود و یا تمدید به موقع آن به منزله غیرمجاز بودن آن خواهد بود که در اینصورت قطعاً از طریق مراجع ذیربط با متخلفین برخورد خواهد شد.

تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت : ۱۴:۵۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 63
  • 317,338
  • 1,264
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه