امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح مقابله با سرقت را سال آینده نیز به جد دنبال می‌کنیم/ جمع آوری معتادین متجاهر از برنامه های مهم پلیس است

انتظامی تاریخ انتشار: 23/03/11 بدون نظر   700 بازدید

اندازه فونت    
طرح مقابله با سرقت را سال آینده نیز به جد دنبال می‌کنیم/ جمع آوری معتادین متجاهر از برنامه های مهم پلیس است

طرح مقابله با سرقت را سال آینده نیز به جد دنبال می‌کنیم/ جمع آوری معتادین متجاهر از برنامه های مهم پلیس است

 فرمانده فراجا با تاکید بر پیگیری ویژه پلیس در خصوص سرقت‌ها در کشور، گفت: طرح مقابله با سرقت را در سال آینده نیز به جد دنبال می‌کنیم.

 سردار ” احمدرضا رادان” در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین “عبدالنبی موسوی فرد” نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: توفیقی حاصل شد که به اتفاق سردار “کارگر” جهت سرکشی از محل‌ استقرار کاروان های راهیان نور و بررسی اقدامات همکارانم در فرماندهی انتظامی و مرزبانی در استان خوزستان حضورداشته باشیم و یاد و خاطره دوران جنگ و دفاع مقدس را در خاطرمان زنده کنیم.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یکی از رزمنده‌ها که بعدها شهید شد، گفت: سرزمین خوزستان سرزمین خاطره انگیزی خواهد شد و ما می‌بینیم که الان این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.

این مقام ارشد انتظامی در کشور ادامه داد: در مسئولیتی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بنده محول کردند ۷ فرمان وجود دارد: جلب رضایت خدا، جلب رضایت مردم، تامین آسایش و امنیت مردم ، ارتقاء توان پلیس، افزایش شأن و منزلت کارکنان و یک حکم کلی هم دادند که ابلاغ فرمودند همه سازمان ها کمک کنند و این فرصت مغتنمی شده تا از همین بابت ورود کنیم و کارهایی را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی کل کشور خطاب به نماینده ولی فقیه در استان گفت : آنچه که شما می‌توانید به ما کمک کنید این است که ما را از دعای خیرتان محروم نکنید و دعا کنید که عاقبت بخیر شویم و در مسیر شهدا قدم برداریم و مسیر خدمت مان به شهادت ختم شود.

وی با اشاره به اینکه بحث سرقت مردم را آزار داده است و مطالبه گری آنها را به دنبال داشته، تاکید کرد: ما بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و در سراسر کشور شروع کرده‌ایم و قرار شد تا پایان سال و در سال آینده نیز این موضوع را به جد دنبال کنیم همچنین جمع آوری معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های مهم ما است.

سردار رادان در پایان اظهار داشت: خدا توفیقی حاصل کرد تا خدمت شما برسیم و از شما طلب کنیم که برای ما دعا کنید که خدا کمک کند مسیرمان را خوب، درست، بهنگام و کافی برویم.

تاریخ انتشار خبر شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت: ۱۲:۳۱ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 18
  • 317,057
  • 1,262
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه