امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آقای استاندار در سال نو و سال ورود به انتخابات مجلس دوازدهم فرمانداری شوشتر نیاز به خانه تکانی دارد

سیاسی تاریخ انتشار: 23/03/30 بدون نظر   748 بازدید

اندازه فونت    
آقای استاندار در سال نو و سال  ورود به انتخابات مجلس دوازدهم فرمانداری شوشتر نیاز به خانه تکانی دارد

آقای استاندار در سال نو و سال ورود به انتخابات مجلس دوازدهم فرمانداری شوشتر نیاز به خانه تکانی دارد

گفتار درمانی را کنار بگذارید و اجازه تغییرات را صادر کنید

درحالیکه که کمتر از یکسال تا انتخابات مجلس دوازدهم فرصت باقیست و در فضای حقیقی برخی از نامزدهای انتخاباتی باحضور در بین مردم فعالیت های انتخاباتی را در سال جدید آغاز کرده اند و حتی سهراب گیلانی نماینده کنونی مردم علنا در مراسم های افطاری حاضر می شود و گزارش عملکرد می دهد و همه چیز بصورت یکطرفه بنفع وی در حال سپری شدن است و عملکرد وی با انتقادات برخی رسانه ها و شهروندان و کاربران در شبکه اجتماعی همراه بوده است اما این مسایل در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم مارا از یک مسأله غافل نکرده است و آن مسأله به عدم تغییر برخی کارکنان فرمانداری شوشتر باز می گردد

حتی شایعاتی پیرامون تغییر دهدشتی فرماندار شوشتر از سوی حامیان نماینده مردم در شوشتر و شبکه های اجتماعی در یکماه گذشته و در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم منتشر شده بود و باعث نگرانی فعالین سیاسی اجتماعی و شهروندان بویژه جامعه اکثریت شده بود که مبادا استاندار خوزستان بالابی نماینده شوشتر و گتوند دهدشتی رو جابجا نماید

هرچند دهدشتی تاکنون محافظه کار بوده و در درون فرمانداری باگذشت بیش از ۱۵ ماه پس از حضورش دست به تغییرات درون چارت سازمانی فرمانداری شوشتر نزده است و همان تیمی که در انتخابات مجلس یازدهم و پس از آن در درون فرمانداری با نماینده وقت همسو بودند هنوزم در درون فرمانداری شهرستان شوشتر دارای سمت هستند!

بااین تفاسیر سوالاتی که در این نوشتار از استاندار خوزستان باید پرسیده شود اینست آیا فرماندارکنونی شوشتر برای تغییر و تحولات درون چارت سازمانی دارای اختیار تام بوده و این اختیارات را دارد که دست به تغییرات زیرمجموعه خود در فرمانداری شوشتر بزند یاخیر؟!

سوال دیگر اینکه چرا در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم هنوزم نیروهای نماینده مردم شوشتر و گتوند در درون چارت سازمانی فرمانداری شوشتر تغییر نکرده اند ؟

 برای برگزاری یک انتخابات رقابتی در حوزه انتخابیه شوشتروگتوند باید کارکنان فرمانداری بیطرف باشند برخی از این افراد طبق مستندات موجود غیرقانونی در سمت خود فعلا ابقا شده اند و حتی بازنشسته هستند ! حتی بکار گیری یک خانم در فرمانداری شوشتر و بعنوان بازرسی فرمانداری کاملا غیرقانونی است !

آقای استاندار خوزستان از زمان روی کار آمدن شمادر استانداری خوزستان تغییر و تحولات زیادی در استانداری خوزستان رخ داده است اما در فرمانداری شوشتر ملاحظه کاری باعث شده که هیچگونه تعبیراتی در این فرمانداری رخ ندهد آیا این مسأله به فشار های نماینده مردم شوشتر و گتوند و لابی های وی بر فرماندار وقت شوشتر و شما بعنوان استاندار برمی گردد؟!

آقای استاندار گفتار درمانی و حرفهای خوشگل زدن در رسانه ها نه به توسعه استان خوزستان کمک می کند نه هم به یک انتخابات رقابتی بویژه در حوزه انتخابیه شوشتروگتوند! شهروندان منتظرند تا شما دستور تغییر و تحولات وخانه تکانی در فرمانداری شوشتر را صادر کنید البته باابقای فرماندار کنونی دست به تغییر و تحولات زیرمجموعه بزنید تا مردم برای انتخابات مجلس دوازدهم دلگرم شوند و بصورت پر شور در انتخابات مجلس دوازدهم شرکت نمایند و به انقلاب و نظام رای دهند/بامدادخوزیان

سعیدبساک مدیرمسئول بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر پنجشنبه: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت: ۱۴:۳۸ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 231
  • 316,648
  • 1,259
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه