امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعطای جایزه ویژه کشوری محیط زیست به دانشجوی دانشگاه چمران اهواز

طبیعت ومحیط زیست تاریخ انتشار: 23/05/09 بدون نظر   286 بازدید

اندازه فونت    
اعطای جایزه ویژه کشوری محیط زیست به دانشجوی دانشگاه چمران اهواز

اعطای جایزه ویژه کشوری محیط زیست به دانشجوی دانشگاه چمران اهواز

جایزه ویژه عضویت و همکاری فعال با انجمن‌های علمی و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست به “مدینه ساعد” دانشجوی دکترای زمین‌شناسی اقتصادی دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا شد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، هفتمین دوره جایزه محیط‌زیست دانشجویان کشور با حضور نمایندگان ۳۰ دانشگاه و ارزیابی ۵۴ طرح پژوهشی در حوزه محیط زیست به میزبانی دانشکده مهندسی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و ۹ دانشجوی فعال در این زمینه موفق به دریافت جایزه ویژه از این رویداد شدند.

اعطای این جایزه به مناسبت روز جهانی زمین پاک، نشان دهنده توجه به نقش دانشجویان در حل مسائل محیط زیست است. این جایزه همچنین چالش‌ها و فرصت‌های پژوهش در این حوزه را به نمایش می‌گذارد و تلاش برای رسیدن به توسعه پایدار را ترویج می‌کند.

این دوره اعطای جایزه محیط زیست ویژه دانشجویان دانشگاه‌های کشور با حضور رییس سازمان محیط زیست استان اصفهان، مسئولان و پژوهشگران در حوزه‌ی محیط زیست و هم‌زمان با روز جهانی زمین پاک برگزار شد.

پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر با محوریت محیط زیست، ابداع، اختراع و طرح‌های نوآورانه و دانش بنیان مرتبط با حفاظت محیط زیست، تحقیقات علمی ارزشمند و موثر در زمینه نجات گونه‌های کمیاب و در معرض خطر، فرهنگ‌سازی در زمینه حفاظت محیط زیست و همکاری با سمن‌های محیط زیستی و فعالیت گروه‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی در زمینه‌ی منابع طبیعی و محیط زیست از بخش‌های این جایزه ملی بود که به برگزیده‌های هر بخش تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایایی تعلق گرفت.

دانشگاه شهید چمران اهواز دارای بیش از ۱۳ هزار و ۷۷۳ دانشجوی فعال، بیش از ۳۳۶ رشته گرایش، بیش از ۶۰۵ عضو هیات علمی و بیش از ۲۸ هزار و ۵۷۹ مقاله علمی است.

تاریخ انتشار خبر سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت: ۱۹:۱۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 203
  • 317,242
  • 1,263
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه